manta b project (KLAAR NA 14 MAAND)

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling manta b project (KLAAR NA 14 MAAND)

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 327)
  • Auteur

[rquote=1852962&tid=123193&author=McLambo]Moet je door staal heen? of door plastic?

zo’n 5 euro boor gaat het hoogst waarschijnlijk niet redden doro staal (spreek uit eigen ervaring)[/rquote]

kan je nu het tegendeel bewijzen hahaha
    was even werk en je moet gedult hebben ,maar het lukt
    heb het gat
    wel klote werk omdat ze elke keer uit de houder vliegen ,maar met wat tijd en gedult lukt het toch
    had hem bij de karwei voor 5 euro:thumbup

en hier wat pics

mooi werk

nu aansluiten en jagen maarrr………

Bravo!

Ik had er een van de gamma, misschien dat dat het probleem was. Na 5 minuten roken waren alle tandjes eraf bij mij

mooi man, ik baal er nog van dat 1 van de vorige eigenaren het zo dom heeft ingebouwd bij me, nu zit op in de kont tussen de kentekenplaat en het achterlicht. wil hem ook nog eens gaan verplaatsen

kun je hem niet beter 90 graden draaien loopt je slang wat meer langs de tank denk dat ja dan wat mooier uit komt (ook ivm met spullen acherin)

heb de ronals immidels al verkocht maar zioek wel 2 andere:P:jerry:jerry:jerry

maar hij zit nog niet vast eddie ;)
    op de foto zit hij er even los in gedrukt ,denk ook dat ik hem draai zodat slang mooi andere kant uit steekt ,maar had geen zin meer om dat te doen die avond
    zet eerst slang op de tank en dan kijk ik hoe hij het beste/mooist uitkomt en dan set ik vulling pas vast

[rquote=1853763&tid=123193&author=McLambo]Bravo!

Ik had er een van de gamma, misschien dat dat het probleem was. Na 5 minuten roken waren alle tandjes eraf bij mij[/rquote]
    tja lammert dan kan de echte doewert zelver toch zonder de gamma :jerry

je moet ook op een laag toerental boren,maar dit was ook ondanks de prijs geen dun setje ,dat verbaaste mij ook al
    kan hem zelfs nadat ik door het metaal ben geweest gebruiken
    tandje zijn nog goed .

Waarom heeft jouw Manta bij de voorschokbrekers van die torentjes waar de schokbrekers inzitten?

tja vroeg ik me ook al af
    enige verklaring wat ik bedenken kan is dat hij wat dichter naar de grond getrokken word en daardoor ook stugger is :D
    had ook een krik nodig bij het monteren van me voor schokbrekers

aah, ja dat kan ook ja. Ik heb het ook al bij iemand zijn Ascona gezien…. volgens mij die van Rik..

Ik dacht dat het misschien was om een ander type schokbreker te monteren, van bv een andere auto

vandaag electra aangelegt van het gas
    en na even wat gekloot te hebben deed hij het zowaar :D
    moet nog even stukkie leiding afleggen en aansluiten op de verdamper end an kan ik kijken of ook echt alles werkt

maar start wel op bezine en als ik toerenteller op 2000 toeren heb staan slaan afsluiters op en blaast hij gas

nu nog effe kijken als alles aangesloten is of hij ook de benzine afsluit zoals het hoort

maar eind in in zicht:angel

he devil

kwam net dit plaatje tegen
    moest meteen aan jou manta denken;)

vind die dtm kleuren erg mooi staan op een manta. die gele vlakken lijken mij ook wel wat voor op mijn manta maar is natuurlijk wel een beetje na-apen:P

ja lijkt mooi zo he
    enkel hebben ze bij mij grijs geel gedaan

gewoon doen christiaan
    als je het leukt lijkt

vandaag weer even bezig geweest en de rest van lpg aangesloten
    hij loopt ook op gas enkel sluit hij benzine toevoer niet af :(
    dus nog weer even zoeken waarom hij dat niet doet

vanmiddag effe weer wat tijd aan d emanta besteed en jawel hij werkt zoals het moet dus loopt nu op gas:D
    verder de bumper en motor kap gemonteerd en toen gewassen ,en daarna was het tijd voor een test ritje na 14 maand
    eindelijk
    kan maar 1ding zeggen :wub:wub:wub:wub
    wat een sound en wat rijden :D
    moet nog wel keertje goed afgestel worden ,maar jee wat trekken ook op gas
    ding vliegt in toeren ,nu snap ik de werking van de nokkenas:jerry

moet enkel nog nieuw slangetje hebben voor ruiterwisser reservoir en dan kan die naar de apk

ga eerst effe eten en zal straks effe wat nieuwe picks plaatsen

oke hier de foto’s

hier net klaar en buiten dus lekker smerig nog

jaja na 14 maand stil staan moest ie effe gewassen worden

moet zeggen knapt er van op:D

en onder de kap alles afgewerkt

toch wel een heel stoere bak jozef! dikke bumper met 3 delige spoiler en jaloezie staan ook heel goed:thumbup

ik vind het een leuke manta , ik kwam vandaag toevalig een foto van mijn oude manta tegen met de zelfde uitbouw.
    veel suc6 met de apk

mooie manta geworden succes met de apk
    als je hem ooit eens verkoopt weet je wie je moet mailen
    gr jan

zo super jozef endelijk rijden met het ding :thumbup

[rquote=1861883&tid=123193&author=kadettcoupe1976]ik vind het een leuke manta , ik kwam vandaag toevalig een foto van mijn oude manta tegen met de zelfde uitbouw.
    veel suc6 met de apk[/rquote]
    plaats die eens:P

kunne we binnekort ff rondje toeren:D

Heel dik geworden! bravo!

1 ding zou ik persoonlijk snel veranderen; die velgen. Zien er net een beetje te dinky-toy achtig uit.
    Een paar serieuze velgen eronder, en af is tie!

25 berichten aan het bekijken - 276 tot 300 (van in totaal 327)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.