Manta A

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 118)
  • Auteur

Ik heb zelf nog 7 liggen, de 5 besten nog even uitzoeken en naar de coater man brengen… Paar verse foto’s:

en jelte heb je het deurraam er alweer in we kunnen wel weer wat :kewlpics gebruiken

:wors:wors:wors:wors

Ja raam zit er al wel in maar klemt nog op als ik hem omhoog draai.. geen idee hoe het komt maar moet er nog even beter naar kijken.

goed smeren met vet dat wil ook wel helpen kijk er oon naar dat ie niet te strak in de geleiders staat dus afstellen opnieuw zal ook schelen

groeten uut damwald :wors:wors

heb je die groene manta nog staan? zoek een reservewiel bak als hij neit veroest is iig:angel

groeten uit sud west fryslan

Prachtigg ^^ :cry(= tranen van blijdschap xD)

origineel gepost door babyblue
    heb je die groene manta nog staan? zoek een reservewiel bak als hij neit veroest is iig:angel

groeten uit sud west fryslan

die is al in stukken weg dacht ik daar heb ik het laatste bruikbare vandaan gehaald en dat was in juni ofzo
    word toch een bakje kloppen denk ik

Ja die groene is er nog, zal binnenkort even kijken of de wielbak nog goed is. Ik heb weinig hoop…

De ramen draaien ook weer soepel, ik had een rechter draai mechanisme in de linker deur gebruikt. En dat gaat niet werken nie.

Heeft iemand misschien nog een goed stuk achterst vloerbedekking voor het 1ste type?

origineel gepost door Jelte-Manta
    Ja die groene is er nog, zal binnenkort even kijken of de wielbak nog goed is. Ik heb weinig hoop…

De ramen draaien ook weer soepel, ik had een rechter draai mechanisme in de linker deur gebruikt. En dat gaat niet werken nie.

Heeft iemand misschien nog een goed stuk achterst vloerbedekking voor het 1ste type?

dacht die groene zal ie wel opgeruimd hebbe
    en mooi dat je de ramen weer soepel kunt draaien :thumbup

origineel gepost door Jelte-Manta

mag ook van één van die andere manta’s die er staan hoor:jerry

zow dan dat ziet er goed uit. wat een ruimte en wat een kleur, het is dat ik em manta gewoon iedere week nodig heb en de ruimte niet heb ander zou ik het ook zo aanpakken

Die wielbak van de groene is al eens een plaatje opgelast, ziet er van boven wel hard uit.. Kan de onderkant niet zien want de manta staat ingebouwd…

Je mag voor 100 euro de hele auto overnemen. Dat is zonder de assen.

die gaat nie meer reageren nie

plaats effe weer wat :kewlpics:kewlpics:kewlpics als weer wat verder bent

oja je was hier vanmiddag nog :D:D:D

Hier weer even een berichtje van mij, ben nu bezig met de sier lijsten manta is van binnen zo goed als klaar. Heb alleen een probleem, ik heb nieuwe raam snorren geplaatst alleen vouwt de onderste rand dubbel als ik het raam omhoog draai. Iemand een idee hoe dit komt?

Paar foto’s:

das niet normaal het rubber hoort een heel klein stukje vrij te zijn van het raam pas op,t laatste moment sluit ie af heb je hem exact nagemmaakt naar het oude rubber ?????

verder mooi om te zien dat de manta weer eens buiten is geweest:thumbup:thumbup

bij de namaak rubbers zit geen vilt achter dus die gaat dan te strak langs de ruit

maar die kleur blijft echt super
    is dat het orginele monza blauw
    of heb je wat anders aan laten mengen

Dit is origineel monza blauw

De manta is bijna af, nog een paar kleine dingetjes. Hij is gister in 1 keer goed gekeurd dus het rijden kan beginnen!

Wauw die is mooi geworden! Ziet er goed uit :kewlpics

hij vraagt om een fotoshoot, haha

1 ding; hoort die tankdop niet chroom te ziijn?

:wors:wors

Hij is netjes geworden! Wil hem wel eens in het echt zien!

mooi geworden ja :wub

’t heeft even geduurt, maar dan heb je ook wat he!

mooi geworde jelte kom hem binnenkort maar es effe showen :thumbup:thumbup:thumbup

ik ben ook alweer een project aan het bouwen :wors:wors

ik ben ook alweer een project aan het bouwen :wors:wors [/quote]

wat dan popke we zijn erg benieuwd, als je de auto maar niet in r…….e laat spuiten hi hi :P

zie het zo gebeuren!:o:agent

Op elkaar zeiken doen jullie maar ergens anders..

Popke misschien kom ik morgen wel even langs als het weer wat goed is..

25 berichten aan het bekijken - 76 tot 100 (van in totaal 118)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.