manta a met foto's

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 320)
  • Auteur

asjes nog niet klaar moet de nieuwe rubbers met bussen er nog in maken maar is een rot klus maar hoop einde van de maand een heeeel eind te zijn morgen middag nog ff klussen
    vandaag de ascona ff naar huis gebracht en een was beurt, doet ook al wat een beetje schoon. :agent

ik heb vandaag de irmscher effe uit stal gehaald en zondag ermee in klazienaveen kijken

heb de blauwe ook al weer ff aan de praat gemaakt en ff mee rond gereden als het weer een beetje goed is kom ik zondag ook wel ff
    weet niet waar het licht maar dom dom wel hoop ik ;)

was het gelukt met het tapijt? groetjes peter

ja ik heb tapijt peter maar niet van die man was een beetje ruim uit gesneden aan de achterkant
    maar was verder wel mooi.
    foto’s zaterdag weer hoop ik. met de stoelen er in. :thumbup

Ben benieuwd :)

vanddag niet erg veel gedaan aan de manta de rembekrachtiger er in met de pendalen, is wel handig zonder stoel er in.
    het tapyt zit er in en 1 stoel.
    moest vandaag ook nog mijn tank ff lassen van de ascona en een beetje zwart maken.
    verder druk met de motors van mijn knullen bezig geweest kregen van die minibikes nu 6 stuks wat een troep
    en een werk :cry en dan is het ook zo weer eten :P:P verder mooi weer.

we willen natuurlijk wel weer :kewlpics zien :D:D:D

Heb het topic eens op me gamakje bekeken, ziet er mooi uut heur, :thumbup

dankje danny ,het is wel een werk om het weer zo mooi mogelijk te maken maar met een hoop geld kom je er wel..:agent

En tyd, vooral geduld is een schone zaak. Ga zo door.

origineel gepost door JohnC
    dankje danny ,het is wel een werk om het weer zo mooi mogelijk te maken maar met een hoop geld kom je er wel..:agent

zoals zoveel dingen veel geld en veel geduld :jerry:jerry

ff een vraag hoe moet de onderste sier strip er op ik heb de smalle kant naar boven gedaan maar denk dat het anders moet. heb de oranje a manta op mp gezien en daar zitten ze anders.
    :(

met de smalle kant naar boven je hebt het juiste gedaan het smalle gedeelte is net zo breed als de wiellijsten en vormen zo de doorgaande lijn :thumbup

:thumbup
    top bedankt leek mij ook het mooiste maar zat ff op mp en zag de strip op de oranje a met mistachterlicht.
    beetje jammer maar daar zitten ze dus niet goed.

mooi hoop van de week de achter as er onder en :kewlpics

heb je hem wel op tijd klaar voor de foto shoot 9 mei
    en het is wel weer tijd voor wat mooie plaatjes

9 mei volgend jaar denk ik :D
    moet ook nog ff een bootje in het water gooien volgende week staartstuk is weer klaar .heb hem ff met een poetsmachine gedaan. en de plaatjes komen er wel aan.

hee john van die oranje belgische manta zitten de strippen toch goed heb ik gezien dat bedoelde ik ook met de smalle kant :thumbup

al vorderingen john?

:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry:cry
    al 3 weken niet.
    ga er van het weekend mee aan de gang en maandag. als het mooi weer is niet dan knal ik over het water:P

SCHAAM JE :jerry:jerry

t.is wel erg rustig :o:o:o:o

hij zit op het water tis eindelijk mooi weer :P

ben al wel bruin geworden maar de manta staat nog zonder wielen :cry:cry
    morgen ff aan de bak met de manta. ;)

hier dan wat fotos voor de trouwe lezers;)

ff wat fotos van de onder kant.

heb de wieltjes er ook al onder achter heb er ook wel fotos van gemaakt maar zijn ff spoorloos :hmmz:hmmz
    morgen wel ff wat nieuwe maken voor de lezers hier.;)

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 320)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.