Mail over software

Forumindex Forums Overige Opel algemeen Mail over software

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Aan degene die zo vriendelijk is geweest om die mail aan een aantal mensen door te sturen, zeer bedankt daarvoor, maar je hebt geluk dat ik dit keer iets aandachtiger in mijn spambox gekeken heb anders had ik hem uit macht der gewoonte achteloos weg gegooid :vertag
    Voortaan even je angst om haat en afgunst aan de kant zetten en gewoon lekker brutaal jezelf kort bekend maken (zo maak je een lange neus naar mensen die het wel hebben), anders bereik je je vrijgevige en behulpzame doel niet omdat niet iedereen is zo wakker als ik :thumbup

nou gefeliciteerd!! is echt iets wat met opel te maken heeft dit ja!:thumbdown

wie wat waar en hoe ?

:hmmz

die obd spammail die over t forum is verspreid zeker?

volgens mij wel..

heb effe gezocht,had hem ook staan,in de spam.

origineel gepost door mayhem
    die obd spammail die over t forum is verspreid zeker?

Precies ja, en @black champion: omdat het over Opel software zou gaan heb ik het maar op een zo discreet mogelijke manier hier neergezet zonder namen te noemen.
    Voor hetzelfde geld wilde de verspreider zich gewoon niet bekend maken bij het rondmailen van iets nuttigs, maar dit kan ik dus gewoon als spam weg flikkeren?
    Ik had zo’n gevoel dat het iemand van dit forum moest zijn en wilde hem daardoor niet meteen weg gooien.

ik kan niemand vinden onder die naam,helaas:swear

Niet in mijn mailbox, moet het van een ander opel site komen ?

origineel gepost door Roelof
    Niet in mijn mailbox, moet het van een ander opel site komen ?

Denk het niet, in de CC stonden een aantal mailadressen van mensen van hier.

komt via een link ik het vectra deel over iemand die een obd stekker had besteld via die website.. na het plaatsen van de link van die site vlogen er mails rond.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.