Forumindex › Forums › Modellen › Vectra, Signum › Maar goed dat er nummer borden zijn uitgevonden.
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 14 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 13 jaren, 8 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 maart 2012 om 17:47 #17236454
Was ik gisteren even bij de garage om een afspraak te maken voor de APK kom ik bijna de zelfde auto tegen. :D :jerry
Laat ik hem er even naast zetten en een fototje van nemen. (zie je niet dagenlijks) :kewlpics
Zou bijna niet weten welke die van mijn is maar aan de hand van de nummerbord wist ik het weer. :hmmz :hmmz
Dirkjan
25 maart 2012 om 17:54 #17866339Bumper en wielen zijn anders.
Ook de C stijlen zijn anders.
Achterste zijramen zijn getint bij de rechterauto.B1 en B2 Vectra Station??
Maar wel grappig.
Trouwens ook nog best lastig om ergens in België je zilveren Astra G hatchback terug te vinden op een volle parkeerplaats :jerry
25 maart 2012 om 17:56 #17866340op die rechter zit toch wel overduidelijk een breedbek bumper dirkjan
kreeg je ook geen neiging om die over te schroeven :twisted:@RickR91 wrote:
…
B1 en B2 Vectra Station??
allebei B2
25 maart 2012 om 18:00 #17866341die rechter blinkt meer en heeft volgens mij getinte ramen :angel
toch wel genoeg verschillen …. deurgrepen ook25 maart 2012 om 18:01 #17866342@D.J.R. wrote:
Was ik gisteren even bij de garage om een afspraak te maken voor de APK kom ik bijna de zelfde auto tegen. :D :jerry
Laat ik hem er even naast zetten en een fototje van nemen. (zie je niet dagenlijks) :kewlpics
Zou bijna niet weten welke die van mijn is maar aan de hand van de nummerbord wist ik het weer. :hmmz :hmmz
Dirkjan
altijd de zwaarste met het miste kilometers en schade nemen. werkt altijd :thumb :jerry :jerry
25 maart 2012 om 18:42 #17866343als ik moest kiezen pakte ik de rechtse ;)
25 maart 2012 om 18:46 #17866344@sw_reijnders wrote:
op die rechter zit toch wel overduidelijk een breedbek bumper dirkjan
…
allebei B2
Nou dat zag ik ook dat er verschil in de uitsparingen van de mistlampen zaten maar zeker een mooie bumper.
Die van mij is nog goed dus dat blijft ook zo.Dirkjan
25 maart 2012 om 18:49 #17866345@StinG wrote:
die rechter blinkt meer en heeft volgens mij getinte ramen :angel
toch wel genoeg verschillen …. deurgrepen ookDe rechter blinkt meer :hmmz :hmmz …… ik poets die van mij 2 keer in het jaar.
Dat ding is net zo dof en is zeker aan een poets beurt toe.Dirkjan
25 maart 2012 om 18:51 #17866346@marzaz wrote:
@D.J.R. wrote:
Dirkjan
altijd de zwaarste met het miste kilometers en schade nemen. werkt altijd :thumb :jerry :jerry
Dan wordt het toch die van mij.
Net 5 maanden motor revisie gedaanDirkjan
25 maart 2012 om 18:53 #17866347@D.J.R. wrote:
@marzaz wrote:
@D.J.R. wrote:
Dirkjan
Dan wordt het toch die van mij.
Net 5 maanden motor revisie gedaanDirkjan
:jerry :jerry gelukkig dan dan ben je nog tevreden over je voertuig :D
25 maart 2012 om 19:54 #17866348O ja, goed dat er nummerborden zijn uitgevonden. Niet alleen handig om je auto terug te vinden.
CJIB, bedankt dat jullie me er nog even op wijzen waar ik ook nog maar te hard gereden heb. Das dan weer een nadeel van nummerborden. :wtf25 maart 2012 om 20:05 #17866349@D.J.R. wrote:
@sw_reijnders wrote:
…
allebei B2
Nou dat zag ik ook dat er verschil in de uitsparingen van de mistlampen zaten maar zeker een mooie bumper.
ik vond de bumper zoals op die rechter zo mooi
dat ik toendertijd eerst zo,n bumper had gekocht toen ik nog niet eens een vectra had ;) :jerrydie rechtse ziet er roder uit
zo naast elkaar lijkt de linkse wel wat “paars”?? :hmmz25 maart 2012 om 20:12 #17866350voor wie het verhaal van m,n bumper niet geloofd
heb t topic ff opgezocht ;)
viewtopic.php?f=6&t=107908&p=1948890&hilit=vectra#p1948890:jerry :jerry
25 maart 2012 om 21:05 #17866351Hier rijden er ook 2 broertjes rond van m’n wagen.
Soms zie ik dan mensen naar me zwaaien :wtf25 maart 2012 om 21:16 #17866352@astraTD wrote:
Hier rijden er ook 2 broertjes rond van m’n wagen.
Soms zie ik dan mensen naar me zwaaien :wtfheb ik in t verleden ook met een maat van me gehad
hadden we beide een wit gele opelcombo (eerste type (kadettcombo))werden we beide opeens ook meer begroet :jerry
25 maart 2012 om 21:21 #17866353Hahaha, Gewoon terug zwaaien dan :jerry
26 maart 2012 om 00:49 #17866354Vriend had een VW Passat Combi, 2005. Kwam even langs op mijn toenmalige zaak. Stond er even later een zelfde wagen naast. Ik loop met hem naar buiten toen hij weer ging. Hij had niks in de gaten, maar ik des temeer: loopt-ie naar de verkeerde, drukt op zijn AB, en de lampjes van zíjn Passat knipperen buiten zijn gezichtsveld, niet die van de Passat waar hij naast staat.
Ik heb me rot gelachen, want hij had een hele tijd niks in de gaten! Hij maar foeteren en roepen dat hij er niks van snapte. :swear Ondertussen leek de andere, zíjn Passat wel een disco, zo vaak knipperden de lampjes!
Uiteindelijk maar uit zijn lijden verlost en voorgesteld om het ook eens bij die andere Passat te proberen. :jerry
Tja, de nummerborden verschilden ook alleen in de laatste letters….26 maart 2012 om 07:34 #17866355@louwe 16 klepper wrote:
@D.J.R. wrote:
@sw_reijnders wrote:
…
allebei B2
ik vond de bumper zoals op die rechter zo mooi
dat ik toendertijd eerst zo,n bumper had gekocht toen ik nog niet eens een vectra had ;) :jerrydie rechtse ziet er roder uit
zo naast elkaar lijkt de linkse wel wat “paars”?? :hmmzPaars…. :hmmz :hmmz Ik weet niet waar jij naar kijkt ,maar volgens mij is het gewoon rood.
Ik moet hem nog wel wassen dus dat verschil zie je wel.Dirkjan
26 maart 2012 om 18:24 #17866356zo vies ziet die van jou er anders niet uit :thumb
toch lijkt die rechtse veel helderder rood dan de linkse??mischien was m,n “paars” niet helemaal juist maar dat stond ook niet voor niets tussen haakjes ;) kon t ff niet betre omschrijven
wou jou wagen in iedergeval niet min maken ;) :thumb
enkel valt mij t kleur verschil wel duidelijk op
maar dat kan ook aan de foto liggen?????????????????26 maart 2012 om 18:33 #17866357zo lachen man het lijkt er wel op zoek het verschil
hahahahaha
maar is wel toeval
gr
26 maart 2012 om 19:13 #17866358@louwe 16 klepper wrote:
zo vies ziet die van jou er anders niet uit :thumb
toch lijkt die rechtse veel helderder rood dan de linkse??mischien was m,n “paars” niet helemaal juist maar dat stond ook niet voor niets tussen haakjes ;) kon t ff niet betre omschrijven
wou jou wagen in iedergeval niet min maken ;) :thumb
enkel valt mij t kleur verschil wel duidelijk op
maar dat kan ook aan de foto liggen?????????????????Die van mij is wel erg vies moet hem nodig wassen.
Kan zijn dat het verschil lig aan de camera of belichting. (met m’n telefoon gemaakt)
Dirkjan
27 maart 2012 om 08:03 #17866359Heb die Vectra gister ook nog gespot!
27 maart 2012 om 08:13 #17866360Ik heb dit zelf ooit gehad bij het bedrijf waar ik ooit werkte. Stonden namelijk 40 de zelfde blauwe kingsblue Opel astra Stations. Met kenteken xx-xx-01 t/m xx-xx-40. Was best grapig iedereen natuurlijk kijken welke auto nu precies van hem was. :jerry
27 maart 2012 om 18:52 #17866361@Peter. wrote:
Heb die Vectra gister ook nog gespot!
Heb je mij misschien gezien :D of toch die linker.
Die linker komt volgens mij niet uit Wageningen want dit is de eerste keer dat ik hem gezien hebt in 13 jaar tijd.Dirkjan
27 maart 2012 om 20:03 #17866362Denk dat mijn Broer niet zo blij is met zijn kentekenplaat, Kreeg weer een CJIB binnen..
Zelfs een Fiat Stilo Wagon Diesel is nog te snel voor hem blijkbaar.. :jerry :jerry
Willem
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.