maar een b-ascona erbij genomen!!

Forumindex Forums Modellen Ascona maar een b-ascona erbij genomen!!

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

vandaag heb ik er een b-ascona erbij genomen,fietsen was ik een beetje beu aan het worden,mijn andere b-ascona (voorheen de tomaat) ben ik nu aan het opbouwen en tot de tijd dat die weer klaar is,ga ik in een b-ascona van 1976 automaat 16S rijden,vandaag maar eens klaar gemaakt,andere accu erin,even doorstarten en hij liep als een zonnetje,bumpers erop geschroefd,spatlappen eraf,radio erin gezet,morgen op naam zetten en rijden maar weer,de foto’s van de groene b-ascona kan je hier vinden
    http://www.mijnalbum.nl/Album=4XE6DLLO
    voor te kijken hoe het gaat met de andere ascona kan je al mijn album’s aanklikken,wel even naar beneden scrollen,want daar staan de laaste foto’s die ik gemaakt heb,prettig weekend,tolidokie:afro:afro:afro

Hoeveel B-Ascona’s staan daar wel niet:o Ook nog eentje op de achtergrond met chromen voorbumper en “sv” kenteken?
    Fijn exemplaar,deze groene. Ik hoop dat je hem verder origineel houdt:wors

Staan dr zat ja. :thumbup

zo daar staan leuke auto’s ja

ziet er goed uit
    succes met de restauratie

mooie ascona die groene:thumbup:wub lijkt wel wat op de 2e groene van mij alleen staat die nog in de stalling tot ik het roze papiertje( en tijd over) heb:thumbdown

dr staat ook gewoon een C Asci:wub

JA,ER STAAN ER GENOEG OM AF TE BOUWEN,DE C-ASCONA IS EEN 2.0E,EEN HELE MOOIE,MAAR DAT GEBOUW IS VAN EEN VRIEND VAN ME,HIJ HEEFT 2 AUTOBEDRIJVEN EN HET PAND WAAR IK BEZIG BENT STAAT TE KOOP,DUS LEKKER RUSTIG OM TE SLEUTELEN,LOS BALOS AMIGO’S :afro:afro:afro

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.