M-Tech chip

Forumindex Forums Techniek C20ne/seh (2.0 8v) M-Tech chip

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #17398590

    hoeveel sw blokken zijn er dan??

    Op Maktplaats staat iemand met een ascone c en die heeft ook dat blok?

    #17398591

    dat ben ik
    had andere plannen … maar ben toch weer overgestapt op ander plan, k d8 dat ik hem verwijdert had:o

    edit.. nu nie meer.

    #17398592

    oh jammer

    #17398593

    hoezo jammer??

    #17398594

    dat het blok niet te koop is

    #17398595

    alles is voor de juiste prijs te koop…
    heb andere auto op het oog, waar ik uiteindelijk het spul wil inzetten.
    heb geen zin om momenteel de ascona te gaan opknappen (binnenkant) en spuiten) koets is helemaal hard, nergens geen roest.. durf ik mijn hand voor in t vuur te steken.
    heb hier nog onderdelen van c20ne liggen om de moter weer normaal te krijgen, nok, in en uitlaat… misschien dat ik de snelle nok, lexmaul, en spag spruitstuk op de nieuwe auto zet en de ascona weer standaard maak..
    die is over 2 jr belasting vrij
    en origineel 20ne op kenteken.. 115 pk op kenteken lol:D

    #17398596

    origineel gepost door corsaboy

    met zo’n tamme nok ga je dat niet halen..
    Mijjn aangepaste seh inclusief 324 graden nokkenas, irmscher inlaat, groep n spaghetti en katvv en groep a uitlaat, DDV chip tot 8200 RPM die drukte het naar mijn idee nog niet eens..

    274 graden is erg tam ik zou gaan kijken naar een 292, wordt stationair iets lastiger maar jankt als een gek in de hoge toeren.. En je hebt alleen andere klepveren nodig.. Als je de adressen weet hoeft dat niet veel te kostten :vertag:vertag

    heb hem laats op de vermogens bank gehad, viel idd tegen,

    pk,s komen niet uit de hemel vallen,

7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.