lullig

Forumindex Forums Modellen Kadett lullig

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur

Ja,maar alleen jammer dat de “verf” niet zo lang blijft zitten……:P

Dannis

origineel gepost door rinus747
    Effe een zwaai aan mijn nieuwe remschijf geven om te kijken of alles lekker liep

Met mn vinger onder het scherpe ranje van een nieuwe remschoen gekomen

Dat remt lekker zo’n vinger er tussen.

Rode remmen staan wel cool

Ruitenwissers, ik vergeet mijn verhaal helemaal.
    Afijn, ik een eenarmige wisser gemaakt op mijn vectra 2000, daar heb ik maanden mee gereden. Op een gegeven moment met 2 auto’s naar een kinderspeelparadijs ergens in groningen. Wat gebeurt er: breekt de las van het verlengde armpje op de snelweg. Natuurlijk hoosde het de hele dag, dus konden niet verder. Kinderen bij mijn schoonouders in de auto en hun verder. Auto aan de kant (thv zwolle) en bellen naar een maatje van me in amersfoort. die bleek in friesland te zitten om een auto te kopen, dus op hun terugweg mij en het mechanisme mee genomen naar amersfoort om daar de las opnieuw te maken. Toen weer terug naar zwolle om het geheel in te bouwen. De dag was ondertussen om (mijn schoonouders waren zowat eerder terug als ik ) en vervolgens maar terug gegaan naar velsen. Al met al de hele dag naar de klote om een stomme las die ik niet gemaakt had. Nooit weer, ik koop het wel nieuw
    Al doende leert men :mad:

ook handig een andere gebruikte remklauw monteren omdat de gene die er op zat zo vast zat dat hij nog niets eens te reviseren viel afijn alles gemonteerd wil ik gaan ontluchten breekt mij de onluchtingsnippel af ook handig om dan zo een klein stompje eruit te krijgen twee en een half uur klooien en kloten :mad:maar uiteindelijk wel gelukt:D

ook handig een andere gebruikte remklauw monteren omdat de gene die er op zat zo vast zat dat hij nog niets eens te reviseren viel afijn alles gemonteerd wil ik gaan ontluchten breekt mij de onluchtingsnippel af ook handig om dan zo een klein stompje eruit te krijgen twee en een half uur klooien enkloten :mad:maar uiteindelijk wel gelukt:D

eigenlijk wel grappig om te horen dat je niet alleen zelf van die knullige dingen mee maakt.

sleutels kwijt is wel een topper:P

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.