Luchtinlaat vectra c op een zafira A OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen Luchtinlaat vectra c op een zafira A OPC

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Ik ben van plan om een grotere luchtinlaat te plaatsen op mijn zaffie en nu had ik het idee om dat bij EDS te laten doen maar…..nu hoor ik allerlei berichten dat de (grotere en…goedkopere) luchtinlaat van een vectra c ook op mijn zaffie past, klopt dit?
    Zijn er mensen die dit al gedaan hebben, en zo ja, kun je de ene gewoon met de andere omwisselen zonder verdere aanpassingen?
    Ik hoor graag van jullie.

Greetz, Bono.
    :afro

heb dr al een paar op E-bay zien staan.kosten 30 euro,maar je moet wel de bevestigingspunten aanpassen.
    deze is het….

Gewoon vectra c aanzuigbuis en adapter bestellen bij dealer.

heb er nog 1 liggen.

Maar als dat net zo’n crime wordt met monteren als bij een astra. Dat je dus dingen zo moet gaan verdraaien want anders past het niet….

Dan ga ik er niet eens aan beginnen… :wors

Je ziet toch gauw genoeg of zoiets Plug and Play is ;)

En als jij er niks mee doet weet ik wel iemand die er interesse in heeft ;)

Part numbers.

Main Pipe 9177099
    Adaptor to Airbox 9177104

En de URL met How To:

Vectra C aanzuigstuk op Astra / Zafira

@ baas J: thnx :D

Bedankt voor jullie tips en tricks, alleen heb ik er nu ff niks meer aan. :cry
    Groeten van een overleden Z20LET bezitter.

origineel gepost door DEEF
    @ baas J: thnx :D

No problem!

Voor de echte liefhebbers: mijn zaffie staat te koop in het te koop topic! :cry

origineel gepost door bono
    Voor de echte liefhebbers: mijn zaffie staat te koop in het te koop topic! :cry

Mensen, het kost me toch echt teveel moeite om mijn mooi zaffie weg te doen, dus………..hij BLIJFT bij mij! :wors
    Dan maar stukje bij beetje opbouwen. :thumbup

Greetz, Bono

da’s al iets beter nieuws!!las het ook al op opc-forum.wel benieuwd waar het aan lag………..
    veel succes met de wederopbouw.als je wat nodig hebt of wilt weten horen we het wel….

Waar lag het dan aan?

wat is de winst eigenlijk, of moet je dit combineren met grotere i.c.?

Winst is vrijwel nihil tenzij je echt gaat verder tunen phase2 enz. Maar volgens sommigen zou het kunnen uitmaken dat…..

Volgens mij zijn de geleerden er nog niet helemaal over uit wat het kan betekenen.:P

Ik merk er in elk geval niks van…

Maar eerst maar es die HKS / 70mm RVS uitlaat / en chippen en dan meld ik me wel weer :D

Tot hoever kun je betrouwbaar gaan op een standaard blok+arp drijfstangbouten?

Tot 300 pk zeggen ze. Maar ik zou alles van te voren al aangepast hebben.

Beter te vroeg dan te laat… Want te laat kost meer dan te vroeg.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.