Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Lucas 2.8 Vec Türbo STW: Van een 2.8 naar een 2.0!

25 berichten aan het bekijken - 826 tot 850 (van in totaal 1,103)
  • Auteur
    Berichten
  • #17979042

    @Lucas, ben je er ’s middags nog?

    #17979043

    @anthony-omega wrote:

    ik ben er morgen ook rond 11.00 ben net gebeld door kc dat ik hem mag gaan ophalen
    had wel foto,s gemaakt lucas maar krijg ze niet gepost

    Thanks, geen probleem man!

    @patser, Ben er denk ik tot het einde :thumbup

    #17979044

    Op de meet van afgelopen zaterdag de 24ste stonden er een hoop uitvoeringen. Net even wat neusjes opgezocht om het verschil tussen de OPC line, OPC line 2 en OPC duidelijk te maken.

    de Vec van Leo met de OPC line onderbumper

    mijn Vec met OPC line 2, waar dus de OPC honingraad roosters inpassen. Met een OPC onderlip maak je hier dan weer een OPC van.

    Een originele OPC bumper

    groetjes

    #17979045

    Alleen de onderbumper is dus anders tussen opc en opc line2 (die van jou).

    #17979046

    @Patser wrote:

    Alleen de onderbumper is dus anders tussen opc en opc line2 (die van jou).

    jeps, klikt zo in elkaar, hier ook wel zichtbaar, misschien leuk als ik er nog eens tegenaan loop.

    #17979047

    Zat me dit al een tijdje af tevragen, duidelijk zo.
    Handig om te weten :thumb

    #17979048

    Mooi om te zien zo, al die verschillen. Zit meer verschil in dan ik dacht.

    Persoonlijk vind ik de opc line2 de mooiste, van de 3

    #17979049

    Groet jraaf

    #17979050

    Ziet er top uit. :thumb

    #17979051

    Ooooow, zo zit dat dus !
    Mysterie opgelost ! :thumb

    #17979052

    @jraaf wrote:

    Groet jraaf

    Precies!!

    #17979053

    Weer even tijd voor wat update’s,

    De Vec is inmiddels weer 100%, KCP heeft de Vectra een beurt gegeven, de waterpomp vervangen en de Boost control Valve, en het vreemde inhouden is eindelijk opgelost. De gebalzen 6 pitter stamt weer vrolijk door met nu bijna 192Dkm op teller! Het zijn weer plezierige ritjes. Na de zomervakantie staan nog de onderstelrubbers op de nominatie om te vervangen.

    in het kader ik heb mn wagen volgeladen…

    wat past er veel in zo’n Vec :thumbup

    #17979054

    :thumb

    Schoonpapa in de ZAF als buurman :angel ??

    Groet jraaf

    #17979055

    @jraaf wrote:

    :thumb

    Schoonpapa in de ZAF als buurman :angel ??

    Groet jraaf

    Je zit er niet ver naast, is een oom van mn vrouw ;) familie weekend kamperen!

    #17979056

    Nice piccies Lucas !!
    Alleen wel een zielig dakkoffertje op zo’n grote vec !! ;)

    #17979057

    @speaker wrote:

    Nice piccies Lucas !!
    Alleen wel een zielig dakkoffertje op zo’n grote vec !! ;)

    Helemaal mee eens, op de vorige SW ging het nog wel, maar nu kan ie makkelijk een metertje langer!

    Denk dat ik hem maar op het aanhangwagentje monteer van de zomer, scheelt ook weer wat in de luchtweerstand.

    Grtz

    #17979058

    Lol hij ziet idd wel heel piepie uit lucas ;)

    #17979059

    Vanavond na de wedstrijd even de Astra velgen gemonteerd en een testritje gemaakt.

    De Michelins Premacy HP vind ik echt prima sturen en lekker stil! Voordeel van de 17″ is toch altijd weer die vlottere acceleratie ten opzichte van de veel zwaardere Snowflakes. Misschien eens zoeken naar een mooie set lichte OZ velgen.
    Morgen ga één velg toch even wegbrengen om te laten richten, zat een klein beetje hoogteslag in wat precies rond de 130 voelbaar wordt.

    #17979060

    Mooi Lucas ! :thumb
    Ze misstaan helemaal niet.
    Persoonlijk ben ik qua rijden voor een kleinere velg. De looks heb je over het algemeen meer door een grotere. ( maar als je kilometers vreet dan toch liever comfort dan looks ! )

    Is die ene band niet ‘gewoon’ minder goed gebalanceerd ?? Dan heb je nl. ook een trilling tussen 110 en 130km/u.

    #17979061

    idd een lichte kromme velg zal je in princiepe niet mogen voelen als hij goed gebalanceerd is
    dat neemt niet weg dat het beter is om een kromme velg altijd te laten richten :thumb

    #17979062

    Zou kunnen Peter, maar heb er bij gestaan, bij monteren en balanceren, en er zat een hoogteslag in, ze kregen hem wel op 0.0 op het apparaat, maar voel het toch een beetje in mn stoel.

    Kleinere / lichtere velgen hebben zekers voordelen!

    #17979063

    @lucas1975 wrote:

    Zou kunnen Peter, maar heb er bij gestaan, bij monteren en balanceren, en er zat een hoogteslag in, ze kregen hem wel op 0.0 op het apparaat, maar voel het toch een beetje in mn stoel.

    Kleinere / lichtere velgen hebben zekers voordelen!

    De meeste balanceerapparaten balanceren tot 120km/h … ze hebben wel nog een knop voor daarboven , maar als je die niet gebruikt kan het nog tot wel 4 a 5 gram schelen !!

    Bij mij staat alles op o-o

    #17979064

    Had ik idd om gevraagd, of balanceren tot 130 mogelijk was, maar die optie had de machine niet ( of kende de monteur niet)

    Wieltje even weggebracht, zit duidelijk in die velg, want met de wintervelg geen probleem.

    #17979065

    Ook dit staat hem goed, bij jouw valt het niet echt op dat dit 17 inch is ipv 18 inch snow flakes.

    Dat er een lichte slag in zit, kan dat ook met het gewicht te maken hebben, Omega velgen zijn ook loodzwaar maar blijven rond, mij b tje heeft 16 inch velgen van een corsa sport en die waren ook niet zuiver rond toen ik ze kocht, zijn ook van die lichtgewicht velgen.

    #17979066

    Misstaat hem zeker niet Lucas, comfortabel en in stijl op vakantie :thumb

25 berichten aan het bekijken - 826 tot 850 (van in totaal 1,103)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.