Forumindex › Forums › Modellen › Astra › L+R uitlaat astra G station
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren, 3 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
25 augustus 2011 om 17:09 #17238613
heej mensen ik zit met een vraag .
Ik heb zelf een astra G station sport edition II 1.8 16V uit 2003 met trekhaak .
Nu was ik vanmiddag even op de sloop voor een onderdeel voor mijn corsa A en toen zag ik een engelse astra G station staan met een RVS demper en een L+R uitlaat .
Ik kan deze demper voor een heel mooi prijsje meenemen , maar nu komt het : de astra op de sloop is een DTi motor ( tenminste dat staat op de achterklep ) , zou dit gaan passen onder mijn astra ???? of passend te krijgen zijn ???
25 augustus 2011 om 18:17 #17889624engelse auto, dus volgens mij zit alles andersom. stuur inrichting zit ook anders.
ik weet dit niet zeker.verder zou het uitlaat systeem moeten passen, diesel en benzine moteren hebben zelfde diameter uitlaat. 54mm geloof ik.
volgens mij past het plug and play eronder :angelheb je trouwens een workshop, of een garage ofzo bijgehouden van je tr?
25 augustus 2011 om 18:34 #17889625Kijk naar de onderkant van die auto, en vergelijk het met je eigen auto.
Alleen bij de trekhaak past het niet altijd, maar dat valt aan te passen.25 augustus 2011 om 18:39 #17889626ik heb even onder de auto gelegen en voor zover ik kon zien was aan de onderkant alles gelijk aan mijn eigen auto .
morgen zetten ze de auto even voor me op een brug of bok zodat ik de uitlaat makkelijk kan demonteren .
plug and play zou ideaal zijn , maar aanpassen is ook geen probleem .
even een idee van de uitlaat :
wat betrefd mijn corsa TR en wat ik er allemaal aan gedaan heb verwijs ik je graag naar het corsa a forum waar ik een compleet project topic heb lopen over de TR van standaard tot heden ;)
http://corsaa.forum2go.nl/mijn-tr-1-3s-uit-1985-t434.html” onclick=”window.open(this.href);return false;
( vanaf pagina 9 staan er weer foto’s , andere foto’s zijn helaas gesneuveld bij pc crash :( )
oh ja voor mijn TR heb ik op dezelfde sloop zo’n universele rvs demper gekocht imcl dB killer voor een tientje .
26 augustus 2011 om 20:23 #17889627helaas was de uitlaat in een iets mindere staat dan ik gehoopt verwacht had .
maar na wat ouwehoeren mocht ik de uitlaat voor 2 tientjes meenemen :angel

nu weet ik toevallig dat binnenkort in de fabriek waar ik werk een aantal RVS leidingen vervangen gaan worden en deze hebben een diameter van 60 mm en veel 30-45-60 en 90 graden bochten . Dus ik laat op het werk de slechte buizen van het uitlaatsysteem wat ik nu heb liggen vervangen door RVS en laat het op het werk lassen en dan meteen passend ivm de trekhaak ( past nu niet ivm trekhaak ) .
en dan laat ik ook meteen het dempertje voor mijn corsa aanpassen en lassen :angel

-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.