Ach loodvervanger is al zo,n onzin opzich:
Ik had een kop die 80.000km op LPG heeft gelopen en misschien heel misschien 1000km op benzine…waar de nokkenas van gaar was,ik heb die kop toen vervangen dit was een kop zonder harde zetels nl een R30E kop en deze niks aan te zien,kleppen niet ingeslagen…
Daarom neem ik die handel niet zo serieus en kiep overal euro 95 in.
Lopen de auto,s net zo goed op,de zwarte A2 GSE met C30NE is voor euro 95 gemaakt en deze heeft hetzelfde onderblok en zuigers als een 30E,en een kop die ook hetzelfde is kwa verbrandingskamer alleen op papier is de compressie verhouding 9,4:1 voor de 30E tegen 9,2:1 voor de C30NE dus om pingelen enz te voorkomen maakt het niks uit,en om inslaan van kleppen te voorkomen kun je beter geen LPG hebben das nog 10x slechter als ongelode benzine en zelf dan slijten de kleppen niet snel in…