Lmm vervangen en na 500 km storing! x12xe

Forumindex Forums Modellen Corsa Lmm vervangen en na 500 km storing! x12xe

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Hallo,

betreft b-corsa april 2000, x12xe 91500km

Na de luchtmassa meter vervangen te hebben liep de auto weer goed!,
    Totdat na een 500 km het motorstoringslampje aanging op de autobaan en de auto af en toe duidelijk bokte/inhield/oversloeg
    Als ik dat ff gas gaf ging t lampje uit en was t goed, echter bij stationair draaien ging die weer aan, auto laten uitlezen en toen bleek de gaspositieklepsensor defect te zijn…
    deze laten vervangen, en storing weg…

Nu komt het, de auto loopt als die koud is duidelijk minder nu, en als je er rustig mee rijd 50 in de 4, dan is die erg onrustig, en ik heb het idee dat het vermogen onderin minder geworden is!
    Zou deze sensor soms niet lekker zijn???

Originele luchtmassameter?

JA orgineel bosch, maar voordat de storing kwam liep de auto super, en nu is die gasklepsensor vervangen storing weg maar hij loopt niet lekker, als die koud is gewoon bijna stotteren en ik mis duidelijk vermogen onderin en hij is erg onrustig tijdens het rijden!

als je m laat lopen, trek dan de stekker eens van de sensor af, kijken of ie er op reageert.

oki ga t nu proberen tot zo!

motor gestart, stekker van de gasklepsensor losgetrokken–>storingslampje aan en loopt belabbert…

Ik lees je verhaal nog een keer, je hebt die sensor laten vervangen? Gewoon terug gaan en hun het probleem laten oplossen, lijkt me dat je gewoon garantie hebt op de reparatie :thumb

ja, heb al contact gehad met de opel dealer, ze bellen me vanmiddag terug, t was omdat ik dag erna op vakantie ging ik hem naar de dealer gebracht heb, grapje heeft me 240 euro gekost, uitlezen werkuren en de sensor zelf…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.