licht bij je voeten. astra coupe

Forumindex Forums Modellen Astra licht bij je voeten. astra coupe

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

ik was al een tijdje van plan lampjes te maken bij me voeten, maar had niet veel tijd om der mee bezig te wezen.
    gister eindelijk de tijd gevonde en ff snel langs de sloop geweest. en ik kwam terug met 2 lampjes die bij een astra 5 deurs boven de achter portieren zitten.

ben van plan deze bij me voeten te maken, en ook aan te sluiten op de deur sensor.. nou weet ik alleen nog niet zo goed waar ik me stroom vandaan moet gaan halen… dus als hier iemand enig idee heeft wordt het zeer op prijs gesteld.

op de Continu van je binnen verlichting zetten…

Deze kan je uit de zekering kast halen (netjes bij solderen)

dan heb je nog een continu massa nodig om ze met de schakelaar in te kunnen schakelen.

en de deurpinnen schakelen de massa wanneer de deur open is..

Willem

dankjewel wim, ik heb zelf een electro opleiding gehad enzo, maar van autos heb ik nog niet zoveel koek gegeten haha

haha…

effe in je boekje de zekering van het interiuerverlichting zoeken, en deze gebruiken…

Willem

bedankt, ik denk dat ik er zo wel uitkom. zal ook nog wel fotos plaatsen van het resultaat.

of extra bedrading leggen vanaf je intrieur verlichting die in je hemeltje zit, stelt ook niks voor!

me hemel deraf halen vind ik een beetje teveel gedoe

Ik heb het via de interieurverlichting gedaan. Via de hemel naar de zijkant een kabel gelegd en die weer naar beide kanten gelegd.
    Inderdaad ook met 2 lampjhes van een 5 deurs. Werkt prima! Gaan zelfs rustig “infaden” en “uitfaden” als je de auto opent. :)

Altijd fijn wat extra instapverlichting.

@DarkNL08 wrote:

Ik heb het via de interieurverlichting gedaan. Via de hemel naar de zijkant een kabel gelegd en die weer naar beide kanten gelegd.
    Inderdaad ook met 2 lampjhes van een 5 deurs. Werkt prima! Gaan zelfs rustig “infaden” en “uitfaden” als je de auto opent. :)

Altijd fijn wat extra instapverlichting.

ja ik heb het eigenlijk een beetje afgekeken bij een volvo van een vriend van me

Ik moet er nog ff 2 witte ledjes in doen, heb de rest allemaal wit LED in de auto. (kenteken, interieur (voor + achter), knipperlichten, stadslichten..)

Bij de verlichting bij de voeten heb ik nog lelijke gele buisjes zitten. Helder wit is zoveel mooier!

ik was juist van plan het gele licht erin te houden. zodat het nog standaart lijkt. maatje van me heeft het bij z’n opc1, alle interieur en dashbord allemaal blauw gemaakt. tis wel fraai hoor, maar niks voor mij.

Blauw vind ik ook niet leuk meer.. Strak Wit is gewoon mooi :)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.