Lezen wie houdt er van en wat?

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Lezen wie houdt er van en wat?

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Auteur

Wie van jullie leest graag en van welke boeken hou je?

Ik hou van lezen met een lekker muziekje op de achtergrond. Mijn favoriete boek is Strandmuziek van Pat Conroy. Favoriete schrijfster is Isabelle Allende. Maar psychologische thrillers vind ik ook erg leuk.

@egje wrote:

Wie van jullie leest graag en van welke boeken hou je?

Ik hou van lezen met een lekker muziekje op de achtergrond. Mijn favoriete boek is Strandmuziek van Pat Conroy. Favoriete schrijfster is Isabelle Allende. Maar psychologische thrillers vind ik ook erg leuk.

ik lees
    hier opt forum
    en de donald duck
    de flash
    de playboy
    de krant

wat kluwer en haynes en gert hack boeken op z,n tijd ;)

en niet de auto week :puke

stephen king…. :wors

Lee Child,de Jack Reacher serie

Ik denk dat egje literatuur bedoeld.
    duckies, flash, playboy en krant etc. zijn dat alle niet. ;)

Ben zelf niet zo’n enorme lezer. Ik zou willen dat ik het meer kon, dan bedoel ik een goed boek terhand nemen en me de tijd gunnen, maar vaak niet met hoofd bij en kan ’t me niet echt ‘grijpen’.

In vakanties veelal met plezier de boeken van Maj Sjöwall & Per Wahlöö gelezen, detectives.
    En langer geleden wat diversen boeken over avonturen in de grote vaart (zeevaart). Laatst nog Terreur op zee van John S. Burnett,
    en Hollands Glorie van Jan den Hartog.

Van welke boeken hou je vraagt ie

:jerry

ja daarom. Maar meerdere playboys in de verzamelband is ook een boekwerk. Taaie kost hoor ! haha :kewlpics
    ben je wel een avondje mee zoet.. :angel

de passie…

ALhoewel….lezen?

Anders de verfilming ervan. Heb je altijd nog de onderTIETeling te lezen.. :afro

euh stephen king de twilight saga rooie oortjes scheurkalender ;) en natuurlijk forums

Passie, Foxy, tuningboeken.. en op het werk Metro, of de Spits of de Pers………
    En lees wel is de kranten op het net!

Ik houd niet van lezen :p

Of mag je wat Opel folders wel mee tellen? :jerry

@Jerremy wrote:

Ik denk dat egje literatuur bedoeld.
    duckies, flash, playboy en krant etc. zijn dat alle niet. ;)

Ben zelf niet zo’n enorme lezer. Ik zou willen dat ik het meer kon, dan bedoel ik een goed boek terhand nemen en me de tijd gunnen, maar vaak niet met hoofd bij en kan ’t me niet echt ‘grijpen’.

In vakanties veelal met plezier de boeken van Maj Sjöwall & Per Wahlöö gelezen, detectives.
    En langer geleden wat diversen boeken over avonturen in de grote vaart (zeevaart). Laatst nog Terreur op zee van John S. Burnett,
    en Hollands Glorie van Jan den Hartog.

ok dan zal ik maar uit de kast komen
    ja ik lees ook echte boeken heb er ook best veel ;)

van o,a
    dan brown
    stephen king
    clive cussler
    robyn young
    maar ook wel
    toon kortooms
    piet prins
    en zelfs
    h de roos ;)

en vele anderen

Lezen = hersendodend en oersaai, je hebt er ook niets aan. Het speelt zich allemaal in je hoofd af.

Nee, ik lees dus niet :jerry

Werkplaats handboeken,
    Playboy,
    VW scene en wel meer autoboeken

Lezen = hersendodend en oersaai, je hebt er ook niets aan. Het speelt zich allemaal in je hoofd af.

Hahahaa. :D Duidelijk!
    Ik lees en heb gelezen; zo’n beetje alle science fictions/fantasy/actie van Jack Vance, Feist, Robert Jordan, stephen king, robert ludlum, dan brown, typische bekende dramas als de millennium trio, davinci code, de zwerm, lord of the rings, Baantjer, turks fruit, noem maar op.. Nog velen van dat soort.. Als het maar geen dokterromannetjes zijn lees ik het eigenlijk wel even uit.
    Als kind veel boeken, over alle auto en motor modellen door de tijd heen, gelezen. Maar de meeste auto’s van na 1995 vind ik echt geen ruk meer aan, dus lees dat niet meer. Handboeken heb ik ook stapels van maar lees ik als ze nodig zijn. Tijdschriften over oldtimers lees ik ook graag. Dingen als de chroom en vlammen zijn ook geweldig.

De playboy fotoos kan je gewoon gratis op internet bekijken dus die hoef je echt niet te lezen.

Hahaha :p beetje nuanceren.. ik vind het oersaai ;)
    Ik lees ook vooral foto’s en dumpert/geenstijl comments

@nova…. wrote:

dacht dat er nog meer int rijtje horen

chick sixteen seventeen hahah
    :jerry :jerry :jerry :jerry

@DarkNL08 wrote:

Hahaha :p beetje nuanceren.. ik vind het oersaai ;)
    Ik lees ook vooral foto’s en dumpert/geenstijl comments

Een foto lezen ?
    En tekst kijken zeker :kewlpics

@eddepet007 wrote:

@nova…. wrote:

dacht dat er nog meer int rijtje horen

chick sixteen seventeen hahah
    :jerry :jerry :jerry :jerry

Ja die liggen ook op het werk in de in de loods in een kast 2 tassen vol…. enja er zijn er zat bij ons die ze lezen :jerry :jerry :jerry

hoe niet zo van boeken lezen, waneer ik de 2e zin begin ben ik de 1e zin al weer vergeten, dus aan het einde van het verhaal weet ik nog niet waar het over gaat, komt denk ik ook dat het mij geen ene sodemieter boeit ;)
    maja heb wel respect voor mensen die soms van die enorm dikke boeken lezen.
    heb eerder wel eens gelezen trouwens, 2 of 3 boeken haha.

zelfs opforums sla ik de grote lappen tekst over :P

Als kind wel aardig wat gelezen. Moest van school he. :jerry

Maar nu kan ik er niet voor gaat zitten. lukt gewoon niet.
    Enige wat ik wel eens doe zijn wat collums lezen. Als ze maar niet te lang zijn.
    En natuurlijk die van Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond. :D

Donald duck ja!! Lees ik ook graag!! :) Ik moet hem alleen wel steeds van mn pa jatten
    :) Die hebben daar al abo op sinds hij klein was.

diverse forums, daar heb ik mijn handen vol aan
    en krijg elke maand de Flash opgestuurd uit Duitsland,
    zo houd ik mijn duits op peil voor op de treffens :vertag

ik ben totaal geen fan van lezen, ondanks dat werk ik wel in een bibliotheek… hahaha

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.