"lexus" achterlichten

Forumindex Forums Modellen Tigra "lexus" achterlichten

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

vandaag dus mn “lexus” achterlichten binnengekregen en gelijk erop gezet, nu doet echter aan de rechterkant ( als je achter de auto staat ) het remlicht het niet meer.
    van te voren deed die het nog wel, had alles nagekeken. ligt niet aan het lampje.
    alles doorgemeten en door de rode draad (die samen met de groene draad bij het remlicht uit komt) loopt geen stroom meer doorheen.
    weet iemand wat dit kan zijn? heb alles meerdere malen opnieuw aangeduwd maar lijkt erop dat de rode draad ergens los is geraakt heb alleen geen idee waar.

niemand?

geen idee joh.. bel ze anders even? (garantie)
    of kijk de draad goed na van voor tot achter

aan de unit zelf ligt het echt niet, denk dati k iets heb los getrokken samen met de connector ofzo.. ga er vrijdag meer tijd voor nemen dan komen meteen de angel eyes erin.
    en anders verbind ik het remlicht van de linker lamp wel door naar rechts, moet ook kunnen toch?

kan dit geen zekering zijn?
    dacht dat het zou kunnen dat de remlichten ieder een eigen zekering hebben ivm veiligheid mocht er eentje springen.

komt er wel stroom op de draad tot de achterlichten?

en anders zou ik idd bellen voor garantie?

[rquote=1857865&tid=141791&author=Bu5t3d]komt er wel stroom op de draad tot de achterlichten?

en anders zou ik idd bellen voor garantie?[/rquote]

nee die rode draad geeft geen stroom meer. ligt dus echt aan de kabel naar de connector toe en niet aan de unit zelf, originele paneel met lampen deed het remlicht het ook niet meer op erna. de fout zit dus echt in de auto zelf, maar ik heb geen idee waar die rode kabel naar toe gaat

kijk is of de originele het nog wel doet dan ;)

ff aansluiten dus..

zo niet.. dan zal het inderdaad aan de kabel of
    connector liggen (pinnetjes nakijke)

die doet het dus niet meer.. hadden we van tevoren nog expres gecontroleerd voor een geval als dit :D
    zal eens kijken naar die connector ja.. een beetje aandrukken en contactspray hielp ook niet.
    maar ben wel bang dat het daar fout is gegaan met het lostrekken van dat ding :)

tel je pinnetjes ff ;) haha

en anders kijk je welke draad het is van de andere lamp..
    knip je die van de niet werkende van de stekker af en
    pleur je een kroonsteentje oid ertussen.. ;)

er wordt geen stroom meer gestuurd naar de achterlichten,
    misschien toevallig een zekering?

verder weet ik ook niet waar die kabels lopen.

ik heb nog wel ergens het electrische schema van de corsa b, dit is eigenlijk het zelfde als de tigra.
    mocht je deze willen moet je me maar even een berichtje sturen dan ga ik even op zoek!

Wel naar de achterlichten, alleen niet naar het remlicht achter, is het dus wel zo dat elk remlicht een aparte zekering heeft?

ja als je een 3e remicht hebt wel (dacht ik)
    kun je ff kijken hier op t forum, staat een schema van de zekeringen.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.