lexmaul inlaat

Forumindex Forums Techniek C20xe (2.0 16v) lexmaul inlaat

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

hallo mensen ik heb een lexmaul inlaat voor een c2.0xe gekocht.
    met gasklephuis en injectors nu is de vraag kan ik deze er gewoon op schroeven of zijn er nog wat andere veranderingen die ik moet maken. de motor ligt in een e kadett. en is de pakking van van een originele inlaat goed ?(wel een nieuwe natuurlijk)

groeten eddy

kan zijn dat je originele dynamo en steun nu niet passen. en slang van de rembekrachtiger.
    en misschien nog wat kleine dingen.
    niet zo heel moeilijk allemaal.

Groet’n Peter

orginele pakking kun je gebruiken.

Heb je een M2.5 of een M2.8 motor? (met DIS)

bij de 2.5 kun je hem er zo op schroeven bij de 2.8 moet je de dynamosteun aan gaan passen.
    voor de rest zou het allemaal zo moeten lukken;)

voor de stappenmotor moet je trouwens wel ff een ander plekkie zoeken, want die gaat niet meer op de orginele plek komen

misschien heb je hier nog wat aan? (ff wat naar onderen scrollen op die pagina)

http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?f=2&t=14426&hilit=c20xe+revisie&start=125

Hoe kan ik zien of het om een 2.5 of 2.8 gaat ? Wat zijn de verschillen?:angel

rotorkap of geen rotorkap

kadett lijkt me een M2.5

dan heb je geluk en is het gewoon plug & play:thumbup

heb ff gekeken vandaag maar ik heb geen dis dus wel een rotorkap.

ga het inlaat spruitstuk ga ik eerst nog spuiten en schoonmaken en dan zal ik hier een verbouw topic aan toevoegen fotos van de dett waar ie inkomt staan bij het kadett gedeelte

al vast bedankt voor de voorinformatie..

groeten eddy

Let wel even op de injector nummers en de BrandstofDrukRegelaar.

Persoonlijk zou ik de rail met BDR en Injectors van je originele motor overnemen zodat je weet dat die goed zijn.

Rail van BDR? Mis ik hier wat?

Ik heb nog nie gekeken maar heb gasklephuis en bezinerail en injectors er bij gekregen zal wel eens kijken.ben alleen ziek nu dus het moet nog ff wachten

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.