Leon’s Vectra 2.2 automaat vraag nummers parkeersensorhouder

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Leon’s Vectra 2.2 automaat vraag nummers parkeersensorhouder

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 103)
  • Auteur

hier even een paar fotos van hoe ik mijn vectra kocht in december 2012

en nu hoe die nu is

dit is eraan gedaan:

USB box geplaatst
    achterklep spoiler
    voorbumper spoiler
    skirts en achterbumperrand in kleur laten spuiten
    letters en cijfers van de kofferklep gehaald
    18 inch speedline velgen
    en nog diverse kapjes aan de binnenkant vervangen zodat alles weer netjes is

mooie vectra heb je

Zozo knappe station :wub
    Welkom op het forum veel plezier hier :thumb

Netjes hoor; erg mooie Vec. :thumb

:thumb ziet er goed uit :thumb

wil volgend jaar een andere achterbumper op mijn auto zetten maar kom er niet uit welke ik nemen moet 1 met of zonder 2 uitlaatsierstukken, ik wil de auto op dezelfde velgen houden zoals hij nu is

hier een paar voorbeelden

zonder sierstukken:

en met:

en nog even een foto van mijn auto met 1 sierstuk om te kijken of het staat

wacht jullie reacties af

2X :jerry Ik zou ze wel wat rechter steken en iets meer naar binnen dan bijorigineel OPC. Die vind ik maar raar weid naar achteren staan.
    Maar da’s mijn mening en smaak.

Groet jraaf

Ik zou ook voor de 2x optie gaan, maar zou dan wel proberen om ze recht naar achter te laten steken..

Ik vind het er altijd een beetje apart uitzien, voor zover ik weet alleen bij de stations, dat ze als het ware een beetje naar buiten geplaatst zijn :thumbdown

gr jeroen

maar denken jullie niet dat het wat te overdreven staat icm deze velgen?

Overdreven valt toch wel mee denk ik. En de velgen die je nu hebt zijn, naar mijn mening, samen met originele snowflakes nog steeds de mooiste velgen voor onder een vec-c station. :thumbup

Of zo laten is trouwens ook nog een optie, ik weet echt niet wat ik doen moet ,luxeprobleem??

Die opc achterbumper maakt er echt iets anders van! Dan kun je later alsnog het besluit nemen om er wel of geen dempers onder te hangen. En anders monteren we in het voorjaar even de speedlines bij mij eronder, weet je gelijk of het mooi staat!

mag ik vraagen wat is een usb box

@leon34 wrote:

maar denken jullie niet dat het wat te overdreven staat icm deze velgen?

In combinatie met de velgen en de dakspoiler zou een opc bumper met dubbele pijp mijns inzien het ‘plaatje’ helemaal afmaken. :wub

Niks overdreven aan. Ik vind een opc sw ook een erg mooie een ingetogen auto.
    Groet jraaf

@jraaf wrote:

In combinatie met de velgen en de dakspoiler zou een opc bumper met dubbele pijp mijns inzien het ‘plaatje’ helemaal afmaken. :wub

Niks overdreven aan. Ik vind een opc sw ook een erg mooie een ingetogen auto.
    Groet jraaf

Eens! Sportief maar niet overdreven :D

@lucas1975 wrote:

Die opc achterbumper maakt er echt iets anders van! Dan kun je later alsnog het besluit nemen om er wel of geen dempers onder te hangen. En anders monteren we in het voorjaar even de speedlines bij mij eronder, weet je gelijk of het mooi staat!

Dat is inderdaad wel een goede optie!! Hoef je maar 1 kant te monteren want dan zie je het al

vandaag is er iemand achterop mijn vec gereden

nu maar even wat sneller kijken wat voor achterbumper er op komt (was het eigelijk pas volgend jaar van plan)

da’s niet best. :shock: Succes met het herstel, en de mod!

Nah , da’s dan geluk bij ongeluk.
    Schade laten taxeren, OPC Bumpervia ebay/marktplaats aanschaffen, laten monterendn cash in je pocket voor een origineel twin opc exhaust via ebay king:

Groet jraaf

Tja eerst een ongeluk
    Dan geluk king:

Heel jammer. Gelukkig herstelbaar :)

Even schrikken natuurlijk!

Maar als je het een beetje slim aanpakt en wat afspraken kan maken met de schadehersteller heb je voor een kleine meerprijs straks dezelfde ombouw die mijn Vec heeft gehad!

dus laat hem goed mooi taxeren, ik heb afgelopen zomer nog een expertiserapport gezien die een schade zoals jij hebt op 2500 neerzette, kan je best een hoop voor doen.

:sleeping :hmmz :hmmz Zonde maar ?? met wat je van plan was :thumb :thumb :thumb

Jammer van de schade, maar hopelijk kun je er wat moois van maken :thumb
    Succes.

Groeten Jurgen,

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 103)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.