lekkage,maar waar?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum lekkage,maar waar?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

haloa Forumlui,

zoals het topic al zeg,ik heb een lekkage maar kan het niet thuis brengen waar.
    misschien een kwaal bij een hatchback,maar ik weet het echt niet.
    kheb ff 2 fotootjes gemaakt ervan.deze is zoals het door me bekleding heen komt

en deze waar ik een beetje weggeschraapt heb,maar niets kan vinden

misschien iemand met een idee.

er zit denk ik maar 1 ding op en dat is alle bekleding uit de achterbak strippen iemand in de auto met een zak lamp en een ander buiten de auto met een tuinslang en dan rustig sproeien en kijken waar het vandaan komt zou anders ook niet weten hoe je er achter komt succes

Grote kans dat het door de achterlichten komt(dichten niet goed af):hmmz

Gr. Gts32v6

dank jullie mensen,

ik heb gister nog ff gekeken,maar het water komt zeker vanaf de zijkant,maar waar weet ik n og niet.
    het enigste wat ik weet is,dat de wagen voor mijn tijd al een keer schade heeft gehad aan het achterscherm.
    misschien is het raam er niet goed in gezet.we gaan iig verder kijken.

origineel gepost door DVO
    dank jullie mensen,

ik heb gister nog ff gekeken,maar het water komt zeker vanaf de zijkant,maar waar weet ik n og niet.
    het enigste wat ik weet is,dat de wagen voor mijn tijd al een keer schade heeft gehad aan het achterscherm.
    misschien is het raam er niet goed in gezet.we gaan iig verder kijken.

hmmm…. de vectra B heeft de antenne niet meer in dat zijscherm zitten toch?

nee . . . de hatch en de station hebben de antenne op het dak en de sedan heeft um in de achterruit

idd ik heb de antenne van me vec b op dak zitten en nee niet van me huis maar van me auto dan he ;)

origineel gepost door sw_reijnders
    nee . . . de hatch en de station hebben de antenne op het dak en de sedan heeft um in de achterruit

in de achterruit? wat is dat dan weer voor aparte plek?? :D

hey ik heb daar ook een kleine lekage.

ik heb de proef met de tuinslang al geprobeerd en niks gevonden.
    kheb ook sop op en rondom mij ahterruit en zijramen gedaan en dan binnen met de compressor blazen, maar zie buiten dan geen bellen.
    kan jij misschien wel proberen, kvond het wel een slim ideetje.

de meeste monteurs (die ik ken dan) zeggen allemaal dat lekage altijd van boven komt. (dus idd lichten of ramen)
    kan ook zijn dat de rubber van je kofferbak gescheurd o.i.d. is.

of er een soort van bekende kwaal is weet ik eigelijk niet, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.

succes met zoeken

origineel gepost door rooiepeet
    hey ik heb daar ook een kleine lekage.

ik heb de proef met de tuinslang al geprobeerd en niks gevonden.
    kheb ook sop op en rondom mij ahterruit en zijramen gedaan en dan binnen met de compressor blazen, maar zie buiten dan geen bellen.
    kan jij misschien wel proberen, kvond het wel een slim ideetje.

de meeste monteurs (die ik ken dan) zeggen allemaal dat lekage altijd van boven komt. (dus idd lichten of ramen)
    kan ook zijn dat de rubber van je kofferbak gescheurd o.i.d. is.

of er een soort van bekende kwaal is weet ik eigelijk niet, ben daar eigenlijk wel benieuwd naar.

succes met zoeken

Thnx,ik ga van de week wel ff kijken want ik heb eerst andere zorgen aan die pleuris bak:cry

Thnx,ik ga van de week wel ff kijken want ik heb eerst andere zorgen aan die pleuris bak:cry

nou nou, dat klinkt niet heel best.

gooi het er eens uit, wat heb ie allemaal aan de hand.

je heb wel weer geluk zeg gvd.ik zou nog een ander merk gaan rijden

origineel gepost door rooiepeet

nou nou, dat klinkt niet heel best.

gooi het er eens uit, wat heb ie allemaal aan de hand.

Hey Peter,

moet je maar ffies me andere topic lezen;)

origineel gepost door Spijkcity
    je heb wel weer geluk zeg gvd.ik zou nog een ander merk gaan rijden

volgens mij spoor jij niet Diemking:
    dat nooit:P

misschien is het je verbindingsrubber van de kofferklep tegen de achterkant van je dak (plaats waar je bedrading doorloopt) als die niet netjes zit of verstorven is kan die ook wel es lekken heb ik zelf ook voorgehad.
    Het water loop dan via de kabelboom naar beneden tot net boven de wielkuip.
    Nadeel van deze is dat die tussen de klep en carosserie zit en moeilijk te controleren valt.

Alsook bij de b2 modellen van de vec is er op de plaats waar je de dempingsrubbers zitten hebt van de kofferklep ook een gaatje meestal onder een plastic kapje die heb je zowel links of rechtsboven de lichten daar durven ze soms ook lekken.

greets blue

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.