Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › lekkage Kadett E Caravan
- Dit onderwerp bevat 0 reacties, 4 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 11 maanden geleden door .
-
AuteurBerichten
-
1 januari 2013 om 14:45 #17254060
Hoi,
Heb al enige tijd last van lekkage in mijn Kadett van 1991. Het water komt via de deur/dorpel binnen. Ik kan niets vreemds ontdekken. Is dit een bekende plek? Het is zowel links als rechts.
Niet echt hinderlijk en niet veel, maar alle kleine beetjes maakt wel een boel.
Foto’s bij het praatje:

1 januari 2013 om 15:21 #18089909Das heel duidelijk.
Komt tussen de deurpaneel en de deur/portier weg !!
Je zult het paneel eraf moeten halen en dan kijken waar het doorsijpelt.
Op het portier zit plastic, dat moet je even controleren of er ook gaten/scheuren in zitten.
Ik heb dit van de zomer ook gehad dus heb recente ervaring hierin.
Zou het wel gauw oppakken want inderdaad, zoals jij al zegt, je vloerbedekking wordt zo hartstikke nat en de boel beslaat (ramen) in de auto.
En dat wil je echt niet hebben met je mooie Kadett !!Eventueel wil ik je er wel bij helpen, zie dat je in drenthe woont :thumbup
Rik :D
2 januari 2013 om 04:02 #18089910toevallig ook een dakraam?
2 januari 2013 om 21:40 #18089911@KadAstra-EF wrote:
Das heel duidelijk.
Komt tussen de deurpaneel en de deur/portier weg !!
Je zult het paneel eraf moeten halen en dan kijken waar het doorsijpelt.
Op het portier zit plastic, dat moet je even controleren of er ook gaten/scheuren in zitten.
Ik heb dit van de zomer ook gehad dus heb recente ervaring hierin.
Zou het wel gauw oppakken want inderdaad, zoals jij al zegt, je vloerbedekking wordt zo hartstikke nat en de boel beslaat (ramen) in de auto.
En dat wil je echt niet hebben met je mooie Kadett !!Eventueel wil ik je er wel bij helpen, zie dat je in drenthe woont :thumbup
Deurpanelen heb ik er best vaak af gehad, ook ivm inbouw van deurluidsprekers. 2 weken geleden nog los gehad omdat cv defect was. Ik heb de originele folie 5 jaar geleden vervangen voor nieuwe en rondom opnieuw dicht geplakt. Ik denk zelf dus dat het daar niet aan kan liggen. Het lekt ook al een hele tijd, lees zolang ik de auto heb. Beide voorportieren op precies dezelfde plek. Zou het nog bij de spiegels weg kunnen komen? Heb helaas nog niet veel tijd om uitgebreid te onderzoeken, ik hoopte dat het een meer voorkomend probleem was.
2 januari 2013 om 21:43 #18089912ik heb precies het zelfde gehad bij me kadett e caravan. ik heb die strip buitenkant raam vervangen door een nieuwe. me spiegels eraf gehad en weer terug gezet. en me deurpaneel eraf gehaald. dat plastic goed vast gemaakt en vast getaped. en toen was het weg. volgens mijn komt dit probleem wel vaker voor? maarja heel makkelijk op te lossen en gewoon met de tuinslang erop spuiten en dan kijken he :wors
maar volgens mijn komt er altijd wel iets of wat water uit onderkant deur? zitten toch van die gaatjes?
3 januari 2013 om 05:49 #18089913@Lukko wrote:
ik heb precies het zelfde gehad bij me kadett e caravan. ik heb die strip buitenkant raam vervangen door een nieuwe. me spiegels eraf gehad en weer terug gezet. en me deurpaneel eraf gehaald. dat plastic goed vast gemaakt en vast getaped. en toen was het weg. volgens mijn komt dit probleem wel vaker voor? maarja heel makkelijk op te lossen en gewoon met de tuinslang erop spuiten en dan kijken he :wors
maar volgens mijn komt er altijd wel iets of wat water uit onderkant deur? zitten toch van die gaatjes?
Dat klopt maar die gaten zitten buiten de deurrubbers waardoor het water op de dorpel valt en zo naar onderen zakt.
Dit allemaal buiten de auto, onder de deur zeg maar.Maar deze druppels zitten aan de binnenkant van de auto dus komt er ergens water “door de deur” heen zeg maar.
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.