LEH Parts

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224907

    Ik ben druk bezig met onderdelen te verzamelen.

    Heb de LEH -turbo inmiddels binnen.
    FMIC is onderweg, en ook de direct air-intake.

    Nu ben ik aan het kijken naar:
    470ccm injectoren
    80mm LMM.
    70mm 1ste kat-vervanger.
    3.6 bar benzinedrukregelaar

    Nu is mijn vraag kunnen de 4 ovenstaande onderdelen zonder meer vervangen worden?

    Of moet je dit direct bij een tuningsbedrijf doen?

    Alvast bedankt

    #17714857

    Aanpassen is zeker aan te raden , voor die vier extra delen ,
    zonder deze delen overigens ook LEH turbo is anders ,
    en FMC geeft ook een ander beeld.

    #17714858

    Maar het is wel mogelijk om er mee te rijden.

    Want als ik ze erop laat zetten moet de auto wel weer naar huis de garage in namelijk, om vervolgens een afspraak te maken, voor het fine tunen.

    #17714859

    Als je gewoon rustig rijd is het geen probleem.

    #17714860

    Calvin let even op dat je voorkat vast zit aan je voorpijp… die is bij jouw OPC niet losneembaar zonder slijptol…

    Dus als je er een besteld dan moet je ook een flens erbij hebben om op je voorpijp te lassen! net als bij een coupe…

    #17714861

    Oke thx!

    Kan ik beter direct kompleet stuk kopen ook met een sport kat er onder.

    Dan wacht ik daar nog even mee.

    #17714862

    Ik heb er zelf ook wel eens over gedacht maar vond dat eerst te prijzig als ik ook direct heel de kat moest vervangen…

    #17714863

    De FMIC is binnen, nu nog wachten op de 470cmm injectoren en benzinedruk regelaar.

    Daarna ga we eens flink aan de slag.

    De turbo is ook aan zijn einde gekomen denk ik (hoop ik):P.
    Heb flink wat olie in de leidingen zitten zelfs al boven de intercooler, en roken niet normaal.

    Enige rit die ik nog ga maken is naar de garage als alles binnen is.

    #17714864

    Is het waar als je een LEH Turbo steekt dat je dan niet meer op origineele Opel olie mag rijden ?
    Ik heb dit horen zeggen .

    #17714865

    5w50 adviseren tuners… ik rij zelf met 5w30 btw

    #17714866

    Zo eindelijk de 470cmm injectoren en de benzine regelaren zijn ook binnen.

    Afspraak maken bij de garage:D

    Om alles er op te laten zetten.

    Rest nu alleen nog een 80mm LMM en een andere uitlaatsysteem( eerst maar eens weer sparen pfff).

    En dan gaan we eens rustig rond kijken waar ik de auto het beste kan laten afstellen.

    #17714867

    Ja die 80mm AFM moet ik ook nog…

    #17714868

    origineel gepost door Baas J.
    5w50 adviseren tuners… ik rij zelf met 5w30 btw

    Ik rijd met 10w60 Shell racing (schijnt erg goed spul te zijn)

    #17714869

    zal zo.n 80lmm wel passen op eenn direct air intake?

    Ik weet niet wat er standaard op een z20let zit! Als het 60 is dan word het nog knap lastig denk ik.

    #17714870

    Oem is 70 mm.

    #17714871

    origineel gepost door Baas J.
    5w50 adviseren tuners… ik rij zelf met 5w30 btw

    rij ook met 5w30

    #17714872

    Ja 80 past, moet je wel dat kraagje uit je 1.9 CDTI box halen. Astra VXR’s rijden r ook mee.

    #17714873

    Kraagje? Heb een foto voor de duidelijkheid?

    #17714874

    Nee..wijst zich vanzelf.

    #17714875

    Oke….

    Dus zit in de box!
    Ik zal morgen even vragen wat een 80 lmm kost

    #17714876

    Je kan ook de lege behuizing kopen dan zet je de lmm sensor over scheelt wel wat geld maar jah je kan tot de 300 pk met je orginele dus ik zou hem niet vervangen of je moet minimaal stage 3,5 gaan draaien.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.