LEH lader en klepseals

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) LEH lader en klepseals

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #18143071

    slim fans zijn echt nodig, en je moet die sensor van je oude fan afknippen en ertussen stoppen anders krijgt die storingen.

    ben eigenlijk wel benieuwd of die sensor ook nieuw tekoop is en hoe duur ze zijn, de mijnes doet nogal vaak laatste tijd.

    #18143072

    Belgiumturbo!
    Pb gezien en geantwoord;-)

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #18143073

    Oke bedankt Dion, die van tx lijkt me niet te duur als ik het zo vergelijk.
    Het is een mooi compleet set. EDS is wel een heel stuk duurder ermee. weet niet waar dat aan ligt??

    mvg Matty

    #18143074

    staat een EDS intercooler op marktplaats voor dacht ik 250€ ;)

    #18143075

    Gezien ja… alleen is dat geen front mounth… :(

    #18143076

    Nee idd geen front mounth :???:
    Al de onderdelen samen bij courtenay kosten 736 pond ;) LEH turbo + pakkingset , cilinderkoppakking set + 16 klepseals , 10 cilinderkopbouten , tapeinden , distributie + span en looprollen .

    #18143077

    Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)

    #18143078

    @opeltje16Vsport wrote:

    Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)

    Jah in Belgie is het nog slechter !!! 2070€ voor een origineel LET turbotje te monteren en als je dan zegt monteer een LEH lader dan staan ze je aan te hapen met een dwaze kop alsof je chinees spreekt :jerry

    #18143079

    @belgium turbo wrote:

    @opeltje16Vsport wrote:

    Dat is aardig te behappen… red je in Nederland echt niet voor dat bedrag… ;)

    Jah in Belgie is het nog slechter !!! 2070€ voor een origineel LET turbotje te monteren en als je dan zegt monteer een LEH lader dan staan ze je aan te hapen met een dwaze kop alsof je chinees spreekt :jerry

    zeker naar de dealer geweest? :jerry

    #18143080

    @dion87 wrote:

    en kwa buizen werk is het beetje afhankelijk van welke power je uiteindelijk wil gaan draaien.

    57mm is prima tot de 280pk
    63mm 280/300
    en boven de 300pk is het wel handig om 76mm buizen te hebben.

    dit is mij althans verteld door iemand die er best verstand van heeft.

    Ja 76mm en dan een gas klep van 60mm :thumb
    60mm buizen is meer dan dik zat tot 600pk.
    Hoe dikker de buizen hoe groter het turbogat en als je gasklep 60mm is heeft groter ook geen nut.

    Mvg André

    #18143081

    Vandaag ook mijn LEH lader besteld bij Courtenay samen met nog wat andere onderdelen :)
    Enkel moet ik nog de passende software hebben zit te denken aan EDS , V-MAX :???:
    Kan ook terecht bij F.janssen voor de software kost daar 550€ .

    #18143082

    Zo voor de software kan ik bij EDS terecht kost daar slecht 100€ :D

    #18143083

    @belgium turbo wrote:

    Zo voor de software kan ik bij EDS terecht kost daar slecht 100€ :D

    Idd zeer scherpe prijzen bij EDS, heb ook 100 euro betaald voor upgrade software na plaatsing FMIC.

    #18143084

    Van rond de 500,- gemiddeld bij de meeste tuners, 100euro bij eds? Komt dat wel goed dan? Of is dat een standaard software upgrade? Hoe moet ik dit zien?
    Heb bij ulimited tuning info gevraagd software op maat, duurt ongeveer een halve dag. En 2 of 3 keer op de bank.
    Wat krijg je bij eds voor die 100e? Ben erg benieuwd. Groeten

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #18143085

    @john.t wrote:

    Van rond de 500,- gemiddeld bij de meeste tuners, 100euro bij eds? Komt dat wel goed dan? Of is dat een standaard software upgrade? Hoe moet ik dit zien?
    Heb bij ulimited tuning info gevraagd software op maat, duurt ongeveer een halve dag. En 2 of 3 keer op de bank.
    Wat krijg je bij eds voor die 100e? Ben erg benieuwd. Groeten

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    ik ben hier geweest.
    Leveren super werk en lekker in de buurt.
    http://www.vdbworks.nl/
    mijn auto staat op hun site onder video’s

    #18143086

    Jah dat filmpje heb ik al eerder voorbij zien komen! Mooie waardes! Mooi filmpje!
    En dat heb je vast niet voor 100 eurootjes kunnen doen:-?

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #18143087

    nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.
    Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.

    #18143088

    @predator wrote:

    nee kosten waren dacht 400 of 500 euro weet het niet meer precies.
    Ik denk dat hier boven bedoelt wordt als je al een keer geweest bent en je hebt wat veranderd aan de auto en moet opnieuw worden afgesteld dat het dan 100 euro kost.

    :thumbup Dat bedoelde ik.

    #18143089

    Is voor de 200pk software met LEH lader werd mij nu verteld , bij mij word er de phase1 geplaatst deze kost 399€ .

    #18143090

    Pakket onderdelen word maandag verstuurd :)

    #18143091

    Pakket is binnen :) we kunnen eraan beginnen :)

    #18143092

    Succes!

    Al klaar?:grin:

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #18143093

    Zo de LEH lader zit erop , nu nog de kleprubbers vernieuwen zonder uitbouw van de kop :)

    #18143094

    Hier nog wat fotos van het vervangen van de kleprubbers:shock: zonder de kop te demonteren! Gewoon met compressor 8bar.
    Voor de liefhebbers! Ook het gereedschap wat nodig was…

    Met dank aan mijn super monteur ;)

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

    #18143095

    @dillen via pb kan ik geen foto uploaden.. dan ff zo… hij heeft een oude bougie gebruikt…daar een rvs verloop nippeltje op gelast. Zodat je de slang van de compressor en op kan zetten met slangenklem. En de andere kant kan je dat gewoon in 1 van de vier bougie gaten draaien( je kan dan 4 klepjes per keer doen) pas wel op dat je in alle opengaten dicht maakt met papier of iets anders, zodat je de kleine onderdelen(klepveer, rubbers etc er niet laat in vallen:grin:) De compressor houd zn druk gewoon vast zolang de stekker erin zit!
    Kleptang kan je online bij een gereedschaps winkel wel bestellen.
    Hij had het van zn werk geleend.
    Ojah wat ook erg handig is… een pen magneetje! Makkelijk om de 2 veertjes te pakken en terug te monteren.
    Succes!
    Hier de foto van de bougienippel

    Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.