leeftijd

Forumindex Forums Modellen Astra leeftijd

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

tot welk jaartal zijn alle startmotors het zelfde bij een opel astra 1.4 sedan van 1994

kijk even op h-base.nl, kenteken invullen, starters en dynamo’s dan die groene T voor de dynamo;)

edit:sorry startmotor bedoel ik;)

maar dan weet je verder nog niets. Moet je toch nog steeds dezelfde motorcode hebben wil je het zeker weten.

Gewoon een van die pakken als deze maar het zelfde vermogen (kW) heeft en het zelfde aantal tanden op het tandwiel. Maar neem aan dat opel daar niet zo veel verschillende van gebruikt heeft. Ook is het niet zo een ramp op een iets lichtere uitvoering te pakken echter start deze dan iets minder makkelijk bv.
    Zou er voor een 1.4 astra gewoon een van een corsa astra kadett vectra 1.6 ofiets pakken die zullen denk ik wel goed zijn.
    Als je ergens korting kunt krijgen heb je voor 100 euro ook al een nieuwe (gereviseerde). Licht er alleen aan of je dit nog aan een astra van 1994 uit wilt geven.

groeten Twan

Startmotoren van alle Smallblock motoren van 1990 t/m 2002 kan je zo gebruiken..

zijn allemaal gelijk qua aansluitingen en tanden.

maar dat had ik m al gemeld!!!!

Lees dit maar eens.

maar nee, deze is erg eigenwijs, heeft nu ongeveer 6 topics over dezelfde startmotor.

GAARNA ALLES OVER DEZE STARTMOTOR IN 1 houden graag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

er is nu totaal geen hoogte meer te krijgen van de situatie!!..

Willem

Jeetje, je hebt gelijk.

Maar wat doe je eraan. Meneer of mevrouw is de weg een beetje kwijt of weet niet hoet het gaat hier.

Of de heer Senatorman moet ingrijpen.

Groet, Rik

misschien heeft ie geen geduld op een antwoord

heeft al een u2u van me ontvangen.

:thumbup

Groet, Rik

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.