Ledjes inbouwen Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Ledjes inbouwen Astra G

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Ik wil in mij binnen verlichting led lampjes in doen maar mij zekering klapt er elke x uit weet iemand hoe dat kan?

opel astra g enjoy 1.6
    bj 2003

Dat probleem heb ik ook.

Verkeerde ledjes, of ledjes die niet goed zijn waarschijnlijk dan. Er moet namelijk wel een weerstand over de ledjes zitten anders gaat het niet werken.

Wat voor ledjes zou ik dan moeten pakken? ik wou er wit licht in doen

Opel astra g enjoy 1.6
    bj 2003

http://www.crazyleds.co.uk/search.php?mode=search&page=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    Misschien kun je hier wat mee.

Bedankt ik zal eens kijken

opel astra g enjoy 1.6
    bj 2003

Ff ebay kijken zat te krijgen voor weinig

Ja. Goedkope heb je ook, maar die zijn waardeloos! Had eerst ook zo een goedkopere set, die zijn alles behalve fel. Koop gewoon die quadleds van crazyleds. Die zijn echt fel!

Als je goed zoekt zijn ze zat te vinden heb ze zelf nu 2 jaar erin zitten
    en geen problemen ermee scheelt ook hoop geld king:
    Inmiddels alles in de auto wel voorzien van leds :jerry

Die leds werken ook als er geen weerstand overheen staat. :jerry Alleen kan je canbus-systeem een melding geven dat de verlichting niet werkt, dat zal bij interieurverlichting niet gebeuren. Let even op de plaatsing van de lampjes in het dashboardkastje en bij de achterklep. Als die er scheef inzitten zorgt dat voor kortsluiting.

Bij het bestellen moet je op het aantal lumens letten. Op de site van GE kan je kijken hoeveel licht de gloeilampjes geven. Bij een goede leverancier van led-verlichting staat dat er bij. In mijn interieur zaten fastoon buisjes die ik heb vervangen door lampjes met 3x 5050 leds. Daar komt meer licht uit dan de gloeilampjes. Let ook op de lengte ervan (35/38/42 mm).

hallo,

gewoon de led lampjes nemen met canbus, de normale led lampen hebben ook vaak een lek stroom. canbus is toch beter en storingsvrij.

mocht je willen hebben dan kan je me even een pm sturen zodat ik je kan doorverwijzen naar iemand waar ik ze altijd haal.

gr

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.