Lederen bekleding ( fabriek )

Forumindex Forums Modellen Astra Lederen bekleding ( fabriek )

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Hallo leden en opel fanaten

Ik ben al tijdje op zoek naar lederenbekleding voor een Astra G 3 deurs.

Het lijkt wel of het mij niet gegund is , haha.

Ben al paar te laat geweest bv via mp, of zwaar beschadigd.

Ook best moeilijk via ebay, athans valt vies tegen.

Nou zit ik te denken, ook omdat hier op de forum, personen zijn die bv bij opel garage’s werken.

Zou ik niet gewoon een opel fabriek kunnen contacten en dan direct vanaf fabriek kopen ?

Moeten denk nog wel setjes aanwezig zijn namelijk.

Hopelijk kunnen jullie mij adviseren

Mvg mik83

Ik denk van wel.. Koop alles voor mijn Astra bij Opel zelf.. Dat gaat van motoronderdelen, velgen tot een mattenset.. Zou dus best kunnen dat zetels er ook bij kunnen.. Maar als dat al kan, ga je da niet willen betalen denk ik.. :???:

http://www.ebay.co.uk/itm/VAUXHALL-ASTRA-MK-4-G-2-DOOR-COUPE-COMPLETE-BLACK-LEATHER-INTERIOR-HEATED-/251426028265?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3a8a28bae9″ onclick=”window.open(this.href);return false;

voor pakweg iets meer als 300 euro ex verzenden uit UK, uit 2003 iets meer als 85.000km.. lichte slijtage aan instap dus bijverven, echter leer is nog goed en dit word straks je passagiersstoel! dus voor 400 piek incl. leerverf, onderhoudsmiddel en verzenden heb je het binnen, alleen nog knopjes voor de stoelverwarming kopen/plaatsen en aansluiten.

Nieuw? indien leverbaar zou je echt de hoofdprijs/catalogus prijs gaan kosten!

En een fabriek contacteren dat niet nee.. Vroeger had opel antwerpen wel een fabriekswinkeltje maar met de sluiting van de fabriek vind je dat nu in een grote dealer niet ver van de voormalige fabriek. Je kan hen een e-mail sturen als je dat wil.. antwerpen@gman.be

Is als het ware nu de fabriekswinkel.. Is het er niet bestellen ze het in de grote magazijnen van Opel (Duitsland, Nederland, ..)

Succes

lederen interieuren gaan in de UK weg voor 150 eurotjes.
    gewoon ebay in de gaten houden, zodra je wat ziet, meteen die gozer een bericht sturen of die naar NL kan sturen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.