led strip

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum led strip

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

heey,

ik wil in me kofferbak een led strip plaatsen
    nou kan ik hem niet helemaal door trekken van links naar rechts omdat er iets in de weg zit en kan der niet om heen
    dus moet in hem in 2 delen doen
    nou is het probleem dat er maar aan 1 kant van die strip 2 kabeltjes zitten dus 1 deel kan ik gewoon aansluiten
    maar dat andere deel heb dus niks (geen kabeltjes) omdat ik hem door geknipt heb hoe kan ik dan dat andere stuk dan aan sluiten ??
    help graag?

xxx

Kabel doortrekken. Meest makkelijke is deze weg te werken net achter je achterbank, onder de mat.

Succes.

Greetz Emiel

Je zult er zelf een kabel aan moeten solderen. Lang genoeg, zodat je die ook aan kunt sluiten bij de andere.
    Let bij het aansluiten wel op de + en de : verkeerd om branden de ledjes niet!

heey bedankt
    het is gelukt hoor ;)
    nou heb ik nog een paar meter over
    en wou ik graag nog wat doen onder bij de voeten van bestuurders en passagiers kant
    nou wil ik het aan sluiten op de interieur verlichting
    er zit een pin in de deur als je de deur open doen gaat het licht aan en dicht weer uit
    nou zit er bij de bestuurders kant achter die pin 2 piemeltjes dus die kant kan ik gewoon aan sluiten
    maar aan de passagiers kant zit er maar 1 nou zit er aan mijn led strip natuurlijk 2 kabeltjes + en –
    mijn vraag is nu hoe weet ik of die + of – is en welke moet erop ???

Deurcontacten zijn massa schakelend.
    Dat wordt dus de massa aan je deurcontactschakelaar.

Groeten,
    Patrick

i want 2 C :kewlpics

@johanna wrote:

heey bedankt
    het is gelukt hoor ;)
    nou heb ik nog een paar meter over
    en wou ik graag nog wat doen onder bij de voeten van bestuurders en passagiers kant
    nou wil ik het aan sluiten op de interieur verlichting
    er zit een pin in de deur als je de deur open doen gaat het licht aan en dicht weer uit
    nou zit er bij de bestuurders kant achter die pin 2 piemeltjes dus die kant kan ik gewoon aan sluiten
    maar aan de passagiers kant zit er maar 1 nou zit er aan mijn led strip natuurlijk 2 kabeltjes + en –
    mijn vraag is nu hoe weet ik of die + of – is en welke moet erop ???

ik heb bij mijn vec C ook ledstrips geplaatst.
    in mijn kofferbak kon ik hem gewoon door leggen, ik lees dat het bij jou ook gelukt is.
    ik heb onder aan mijn deuren de strips geplakt.
    ik heb ze gewoon afgetapt uit de hemel verlichting.
    1x naar beneden door gelegd, en daar gesplitst voor de rechter en linker portier.
    achter heb ik de instaplijst los gehaald en toen daarlangs onder mijn bekleding gezet naar voren toe
    werkt goed.

ander foto volgt heb ik nog niet klaar ;)

verlicht wel mooi,welke led strip is dat????

@opelvectra wrote:

verlicht wel mooi,welke led strip is dat????

heb hem uit amsterdam bij aurora

http://www.aurora-kontakt.nl/discoverlichting_9.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

ik heb:
    Ledstrip
    blauw
    5 meter lang
    per 3 leds in tekorten
    4,5 watt / meter

154430

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.