LED stadslichten zonder storing

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum LED stadslichten zonder storing

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Hallo,

Ik heb een vraag. Kan iemand mij vertellen wat die zwarte dingetjes zijn op deze steekleds? Ik vermoed dat het een soort condensatortjes zijn, zullen deze leds dan geen storing geven?

Ik heb ze momenteel zonder, maar die geven een storingslampje, en de rechter stadslicht gaat ook uit zodra het dimlicht aangaat. Ik wil dus weten of deze leds dit voorkomen, ze zijn namelijk erg goedkoop!

geen idee..
    gewoon proberen en laat het ons weten.. :D

Volgens mij zijn dat weerstanden, naderhand condensators op de leds plaatsen hebben de problemen (knipperen) bij mij niet verholpen. Ik heb het dan ook opgegeven (de eenvoudig oplossing bedoel ik, leds kopen inprikken en ze werken zonder problemen), als ze wel zonder trubs werken bij jou, geef dan ff een seintje ;)

Ik heb zulke ook en werken perfect ( alleen knipperen ze , maar daar heb ik me al bij neergelegd )
    Dat zwarte is gewoon een weerstandje om geen storing op je BC te krijgen !

Bij deze baba, ik heb ze er in gezet, en ze doen het super. Geen storingslampje meer! Ook het uitvallen van 1 kant bij inschakelen van dimlicht is verleden tijd.

Goed bestede 5 euro!

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Knipperen ze ook niet?

Dat knipperen zoals besproken in dit topic

viewtopic.php?f=6&t=163338

Knipperen heb ik nog niet bekeken, zal ik straks ff doen, dus daar kom ik op terug. Maar de storing is in ieder geval weg.

Tot nu toe dus: :thumb

waar heb je ze gekocht>?

enn knipperen ze!?

Knipperen doen ze wel, daar ontkom je niet aan.. heb ze gekocht op dealextreme.com, 4 euro uit China, alles is daar gratis verzenden.. duurt alleen 2 weken..

Verstuurd van mijn HTC One S met Tapatalk

Ja inderdaad dealextreme.com mooie website om te bestellen. Je moet alleen langer wachten tot dat je spullen binnen zijn..

Heren, op vectra-c.com is een mogelijke oplossing geboden voor het geknipper van de LED’s. Enige soldeer goeroes hier die dit kunnen/willen uitproberen en het resultaat willen posten?

http://www.vectra-c.com/forum/showthread.php?187539-Get-rid-of-OBD-check-strobing-LED-bulbs-using-common-components-” onclick=”window.open(this.href);return false;!

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.