led-matrix achteraf inbouwen opel astra K

Forumindex Forums Modellen Astra led-matrix achteraf inbouwen opel astra K

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

goedemiddag,

Ik heb een vraag over LED-matrix verlichting; op dit moment heb ik een
    Opel Astra K met halogeen verlichting, is de Led-matrixverlichting achteraf nog
    in te bouwen?!

Groeten,
    Frans

Nee..

En de redenatie? Ik heb het ook gevraagd ivm de vertraging en de dealer zei dit ook, maar zonder toelichting. Geen idee wat de reden is. Lijkt me wel te kunnen als je er aan kunt komen. Je zult dan alleen ook een andere knipperlicht hendel nodig hebben ivm de automatische verlichting voor de LED’s.

Jammer, bedankt voor je antwoord

Het moet geheel software matig worden ingesteld, stand van de wielen, snelheid, tegenligger herkenning van opeleye en waarschijnlijk ook een andere boordcomputer, daarnaast zal alles gekalibreerd moeten worden.

Alles is mogelijk…….. maar of het zin heeft om er aan te beginnen?

Zou het niet standaard ingebouwd zijn en hoeft het alleen geactiveerd te worden?

Via Tapatalk

Nee, vroeger was het zo dat vele dingen voorbereid waren maar wegens besparingen word dat allang niet meer gedaan. Niet aan beginnen dus.

is idd onmogelijk, en 1 koplamp kost al €1200 euro ex btw

1200 euro voor een koplamp?! Allemachtig

Gewone koplampen zijn ook al erg duur OEM, dus laat staan die met led technologie en weet ik wat :p

Enige tijd geleden stond er op ebay een set matrix lampen voor slechts € 1000,-

Op dit forum is er ook iemand geweest die z’n halogeen heeft omgebouwd naar orgineel xenon dus niet onmogelijk om te bouwen maar wel een uitdaging!

Ombouwen naar Xenon is wel even andere koek natuurlijk :’)

Goedemorgen ,

Ik heb sinds enkele maanden een Opel Astra K , dit is een showroom model dus het was te nemen wat erop zat , het is een innovation maar dan zonder matrix koplampen ( wat ik wel graag wilde , en ook mooier is ) is het mogelijk om de lampen te vervangen naar LED lampen ( niet héél de koplamp , wegens te duur ) .

En gaat dit geen storing geven op het dashbord , ik heb al wat opgezocht op internet en daar zeggen ze dat het moet kunnen . En welke LED lampen kan ik dan het beste nemen ?

[quote quote=18371431]Goedemorgen , Ik heb sinds enkele maanden een Opel Astra K , dit is een showroom model dus het was te nemen wat erop zat , het is een innovation maar dan zonder matrix koplampen ( wat ik wel graag wilde , en ook mooier is ) is het mogelijk om de lampen te vervangen naar LED lampen ( niet héél de koplamp , wegens te duur ) . En gaat dit geen storing geven op het dashbord , ik heb al wat opgezocht op internet en daar zeggen ze dat het moet kunnen . En welke LED lampen kan ik dan het beste nemen ?[/quote]

Ja je kan bij bijvoorbeeld, gm tuningparts gewoon led lampen kopen en inbouwen

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.