LED kenteken verlichting Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra LED kenteken verlichting Astra G

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur

Beste mensen,

ik heb afgelopen week een led lampje voor in me kenteken verlichting van mijn astra g gekocht, nou doet deze het niet :( Het is een BA15S Led lampje ter vervanging van de originele r10W draai fitting. Ik heb hem al op verschillende manieren geprobeerd fitting draaien enzo, maar toch doet hij het niet, nu stak ik hem net in de volvo van mijn vader en daarin doet hij het wel?

Wat kan dit zijn? zou ik de stekkers van de fitting van de auto om moeten wisselen? of maakt hij dan kortsluiting? :D

wie o wie kan mij het helpende antwoord geven!!!! :D

bij voorbaat dank!

Contactjes omdraaien, Led is een diode :thumb

Dus de stekkers wisselen :)? Of naja plus en min wissele? :)

Ja, dan hoort die het te doen.

Ja maar als je nou slim bent, knip je niet zomaar de stekker eraf om vervolgens 2 kabelschoentjes eraan te maken.
    Wat ik gedaan heb, is 2 draadjes pakken, aan de ene kant een mannetje en aan de andere kant een vrouwtje. Die kabeltjes kun je dan zo in de originele stekker steken en je fitting weer aan die kabeltjes pluggen.
    Zo behoud je je originele kabelboom.

Of gewoon de a&p stekkers wosselen in t blokje

precies wat darknight2003 zegt :
    gewoon met een naald of een dunne spijker originele stekker eruit halen en omdraaien .
    mocht je dan ooit nog gewoon lampje erin willen doen werkt dat ook gewoon :thumbup

Gedaan en het werkt perfect :D dat je met een lampje al blij kan worden hahaha. De kleine dingen doen t hem!!

Gedaan en het werkt perfect :D dat je met een lampje al blij kan worden hahaha. De kleine dingen doen t hem!!

Waar heb je die led lampjes gekocht als ik vragen mag??

ik heb ze nog liggen
    heb je een pm gestuurd :thumb

hey krasy!
    ik denk dat je ze nu niet meer hebt liggen haha dus mijn vraag is waar heb je ze gekocht ? ben er ook naar opzoek voor m’n coupe. ben vandaag langs de gamma gereden maar daar hadden ze de led lampjes niet.

Greetz Lorenzo

@LorenzoGrootveld wrote:

hey krasy!
    ik denk dat je ze nu niet meer hebt liggen haha dus mijn vraag is waar heb je ze gekocht ? ben er ook naar opzoek voor m’n coupe. ben vandaag langs de gamma gereden maar daar hadden ze de led lampjes niet.

Greetz Lorenzo

heb ze nog steeds hoor en ook nog vele andere leds.(of xenon)

Wat voor leds moeten daar in
    Zoek namelijk ook leds
    Ik heb bij halfords led gehaalt maar die was niet fel genoeg
    Me nummer plaat was nie goed verlicht
    Kan ieman mij vertelle welke led ik dan nodig heb
    Zodat me nummer plaat wel hellemaal verlicht is
    Net als een oringele lampje?

Opel Astra g 2003 enjoy

En zijn er van dit lampje warm witte varianten zodat het niet op valt dat het led is? :jerry
    Viel me laatst op dat dat glaasje best warm werd en dat vind ik dan weer jammer van het verstookte vermogen. Ik weet het je merkt het nergens in je verbruik. Is meer een principe kwestie.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.