LED interieur. plafond voor werkt achter niet!?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum LED interieur. plafond voor werkt achter niet!?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur

Beste forum leden,

Ik heb voor mijn interieur verlichtingen (Vectra C gts bj. 2003) ledjes besteld. Vandaag heb ik ze binnen gekregen en heb ze gelijk gemonteerd.

Maar de achterste 2 lampjes van het plafond werken niet. Wanneer ik ze probeer aan te zetten krijg ik tik-tak geluidjes in de buurt van mijn stuur. Ik snap het echt niet wat de probleem kan zijn en wat die tik-tak geluidjes betekenen.

Voor verlichtingen van het plafond werkt wel zonder problemen! ik heb alle ledjes erin gedaan, dus ledjes werken wel.

Wanneer ik de oude w5w lampjes erin doe werken ze ook goed.

Weet iemand misschien waar het aan kan liggen of hoe ik dit moet oplossen?

Gr. Mustafa

Ledjes hebben een + en een – ….Dus draai ze eens om ! :hmmz

Heb ze ook geprobeerd om te wisselen maar niets helpt, ik ga straks eens led met canbus systeem proberen.

Kijken of dit gaat helpen.

Canbus maakt niet uit voor je interieurverlichting.

Heb je ze omgewisseld of omgedraaid ??

Ja ik heb alle ledjes geprobeerd waren er stuk of 10 en ook omgewisselt iedere keer maar helpt niet

Musti,
    Speaker bedoelt dat je letterlijk de led moet omdraaien, dus 180 graden. De led is stroomrichting gevoelig waar de normale gloeilamp dat niet is, dus led lampje 180 graden draaien en kijken of die het dan wel doet.
    Als de led lampjes het dan nog niet doen misschien dat de verlichting dan wel per ongeluk uit is? Test eens met een normaal gloeilampje, kan ook zijn dat er een zekeringetje is geploft. En als laatst kunnen de led lampjes nog kapot zijn. :thumbup

@sander2.5v6 wrote:

Musti,
    Speaker bedoelt dat je letterlijk de led moet omdraaien, dus 180 graden. De led is stroomrichting gevoelig waar de normale gloeilamp dat niet is, dus led lampje 180 graden draaien en kijken of die het dan wel doet.
    …………………

Dat bedoelde ik idd Sander ! ( zei ik dat niet dan ? :angel )

Jawel Peter, mijn excuses.
    Ik dacht nog eventjes extra duidelijk te maken hoe ze omgedraaid moeten worden :thumb

@sander2.5v6 wrote:

Jawel Peter, mijn excuses.
    Ik dacht nog eventjes extra duidelijk te maken hoe ze omgedraaid moeten worden :thumb

Haha ! :thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

voordat ik op het forum kwam te melden met deze probleem heb ik toch alles geprobeerd, dus 180 graden omgedraaid. maar helpt allemaal niet. ik ga eens een andere led aanschaffen van pilot ofso

Doen je gewone lampjes het er wel nogsteeds in ??

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.