LCD scherm ASTRA J (2010) defect, dus vervangen….

Forumindex Forums Modellen Astra LCD scherm ASTRA J (2010) defect, dus vervangen….

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur

Kom je thuis uit je werk zegt je vrouw dat het LCD scherm in de auto er spontaan mee ophield. Even op Google gekeken en zie gelijk dat me dit een aardige duit gaat kosten. Nu zie ik ook van die DVD spelers met alles er op en eraan.

Kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten? Ik zou hem kunnen vervangen met een origineel scherm of met een ander “fancy” scherm. Ik heb alleen geen enkel idee of dit allemaal zomaar mogelijk is. Ik denk dat ik misschien wel net zo veel geld kwijt ben als ik zelf een nieuwe koop met al die extra’s dan dat ik een originele in laat bouwen door de dealer.

Graag wat info van wie die heeft, alvast enorm bedankt.

Jossiek

Ja sorry, ik heb net het onderwerp vervangen, niet handig van me het gaat om een ASTRA J bouwjaar 2010.

Zou toch eerst maar eens kijken of het scherm wel defect is en zomaar vervangen en alle functies behouden gaat niet.

Haal eerst eens de accupool een minuutje los, vaak doet die het dan weer

@Nick-GSI wrote:

Haal eerst eens de accupool een minuutje los, vaak doet die het dan weer

dit , grote kans dat ie het daarna weer doet. (spreek uit ervaring)

Als het zo simpel is ga ik dat zeker proberen, mocht het weer werken laat ik het zeker weten op het forum

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.