lampje van dat lichten aan zijn brand niet , lampje is niet

Forumindex Forums Modellen Astra lampje van dat lichten aan zijn brand niet , lampje is niet

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur

mij lampje van dat me lichten aan zijn in me tellerpak brand niet als me lichten aan zijn , lampje is niet kapot heb die al verwisseld met werkende lampje , wat kan dat zijn astra g is het

Van welke verlichting is het verklikkerlampje kapot?

als ik me dimlicht aan heb brand normaal dat lampje wat groen is heb al me lampje verwisseld maar maakte niks uit me grote licht lampje brand wel de blauwe

niet dat het hoog nodig is maar hoort wel te branden staat zo saai zonder dat ie aan is

astra G heeft geen lampje op het dashbord dat aangeeft dat je je lampen aan hebt staan, alleen voor de mistlampen voor en achter heb je zo’n lampje

Als ik me boekje na kijk staat er wel degelijk dat dat lampje. Voor me dim licht is . Elke auto heeft zo n lampje

ben ze nog nooit in een astra G tegen gekomen hoor, en werk zelf als monteur bij de opel dealer en heb veel astra G’s gehad

Ok wel vreemd dan . Dat dat er niet in zit dan

Ik heb he ook niet, maar nu je het zegt.. wel raar eigenlijk!

Is niet raar, Vrijwel geen enkele auto uit die tijdt heeft dat…….

Tegenwoordig is dat lampje bij veel auto’s waar de Tellerverlichting altijd brand als de auto aan staat, wel origineel.

Vroeger hadden eigenlijk alleen de Franse en italiaanse auto’s zo’n lampje, en de Seats vanaf 1987 omdat daar altijd de tellerverlichitng van aan staat..

Willem

Aha zal er mee moeten leven dan haha .

je kan aan de tellerverlichting zien of je licht aan staat, vandaar dat dit lampje niet nodig is.

Bij bijvoorbeeld de Vectra-C / Astra-H gaat de tellerverlichting ALTIJD branden, als het Contact aan is, en kan je daaraan niet zien of je licht aan staat, en dan is zo’n lampje nodig.

Willem

Ja dat is ook weer waar ja

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.