laguna lip op vectra b?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum laguna lip op vectra b?

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

Ik heb ooit eens wat gelezen over een renault laguna lip op een vectra maar was dit een b vectra? En weten jullie hier meer over.

Erwin

wordt idd regelmatig gedaan

persoonlijk vind ik het niet mooi, maar dat is ieders keuze natuurlijk.

hier is een Ukker met een laguna splitter

ik vind het wel wat hebben en ze kosten niet veel dus als het niet mooi is kan ie zo weer weg!
    Dankje wel!

Erwin

Gebruiken ze toch ook voor b manta s

eentje gevonden voor weinig op ebay, dus net gekocht en komt binnenkort binnen ff kijken hoe het staat vind ik het niks haal ik hem er weer af.

Erwin

Mocht ie in carrosseriekleur zijn zou ik het niet mis vinden ;) mooi accentje :thumb

past dit eigelijk zonder dat je er in moet zagen? want ik vind het persoonlijk ook wel iets hebben ! :thumb

Sorry bas maar ik vind em wel rouw staan!

Helemaal met SE2 bumbertje! Lekker laag neerleggen… :wors
    :jerry

Ik heb er ook nog 1 liggen, ooit al eens onder een schade laguna gehaald op het werk. Maar ik heb zo ook m’n twijfels, omdat ie toch niet echt lekker past onder een standaard bumper.

ja ik moet ook even kijken als ik het niet mooi vind kan er vast wel iemand anders mee blij maken maar zoals bij de vectra hierboven vind ik het wel mooi!
    en volgens mij moet je de lip pas maken en niks aan de bumper doen.

Erwin

vind het echt super staan, het is om dat ik al een irmscher lip heb maar anders had ik dit gedaan :wors

De laguna lip zie je ook vrij veel op corsa btjes. Ziet er wel strak uit in ieder geval

We zullen zien.

Erwin

Lip is binnen.

Erwin

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.