Hoogst waarschijn een jankende achteras,heb die ook al meerdere gehad bij een Monza.
Bij de snelheden waarin ie veel heeft gelopen komt dit het meeste voor 80/90 en 110/130 komt het veel voor.
Wiellager zou je bij elke snelheid merken,of anders gezegt dit hoor je het eerst bij lage snelheden en word langzaam erger,teminste dit is mijn ervaring met wiellagers heb er al 2 kapot gehad 1 voor en 1 achter.
Je kunt een keer proberen de olie te verversen van de achteras zonder sperr SAE 90 nemen voor cardans en ff goed warm rijden en dan aflaten,aflaten doe je door:
Als je achteren tegen het dif aankijkt zie je de deksel van het dif waarmee ie in een rubber hangt de middelste van de onderste bouten is degene die je los moet draaien,aan de zijkant aan de bijrijders kant zit een niveau plug,daar moet je vullen totdat de saus eruit komt.
Rij de klok wel goed warm die olie is nogal dik en stroperig in koude toestand (warm niet gek veel dunner maar wel iets).
En om te weten of je een sper hebt ff opkrikken met beide wielen van de grond en 1 wieldraaien en het andere draait in dezelfde richting mee,draai het tegengestelt heb je geen sper,bij twijfel ff deksel losnemen en weer vast zetten met vloeibare pakking als je geen pakking hebt.
Sper heeft andere olie nodig als zonder sper.