Kunststof delen zelf spuiten…

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Kunststof delen zelf spuiten…

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Wat is de beste manier hiervoor. Het gaat om bv handgrepen en stootstrips. In kleur spuiten is geen probleem en lukt goed, maar met de blanke lak heb ik problemen. deze gaat niet glanzen en blijft dof. doe ik iets fout of heb je speciale blanke lak nodig?

Je moet eigenlijk wel eerst kunstof primer
    Gebruiken voor n beter hechting
    Als je er geen glans op krijgt heb je
    Ook kans dat de temperatuur te laag is;)

idd of de ruimte te vochtig is.. of dat er nevel opslaat..

kunststofprimer heb ik gebruikt. Misschien is inderdaad de temp. te laag. ik probeer het wel weer eens met mooi meer ;)

idd , als je in vochtige en koude ruimte spuit slaat de blanke lak mat, hij kan ook mat slaan omdat er nog stuctuur in de kunstofdelen zit en gelijk kleur op de kunstofdelen is ook niet goed, je kan er beter primertje tussen zetten.
    Ik doe het altijd zo
    eerst ‘flamberen’ dan goed scotchen met ontvetter en rode scotch, dan 2k gronderverf met weekmaker er over.Als deze is uitgehard mooi glad schuren , droog met.p4 a p500 excentrisch roterend of nat met p1000, daarna onvetten en kleur erover en de blanke lak, hoop dat je er wat aan hebt.

bedankt voor de tips! ik ga wel eens wat proberen. opzich denk ik dat het al een stuk netter lijkt als stootstrips in kleur zijn en iets mat zijn. ik wacht in elk geval eerst het mooiere weer eens af. Zijn er trouwens mensen die stootstrips in kleur hebben (foto)maar dan mat?

mercedes heeft dat ook met de e klasse (taxi model)

Zal er eens op letten zag ze bij renault ook al.:D

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.