krukaspoulie cih

Forumindex Forums Modellen Manta krukaspoulie cih

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur

op hoeveel Nm moet ik deze weer aantrekken?

(nadat ik ‘m los heb gekregen, want deze zit echt hells vast, daar is een zware luchtsleutel en locktite aan te pas gekomen, kan haast niet anders. krijg ‘m namelijk op geen enkele manier los :argue)

100 Nm

thnx :thumbup
    verwachtte al zoiets.

draai je wel de goede kant op?:jerry

Ja :P
    heb meer blokken liggen..
    normalitair gaan ze allemaal netjes los..

maar deze is behekst lijkt ’t..
    stelletje lomperikken daar in groningen :P:P:P :jerry

origineel gepost door Emiel-Manta
    Ja :P
    heb meer blokken liggen..
    normalitair gaan ze allemaal netjes los..

maar deze is behekst lijkt ’t..
    stelletje lomperikken daar in groningen :P:P:P :jerry

hahaha. kijk uit met wat je zegt. misschien is die wel door een fries vast gezet. :jerry:jerry

maar die krengen kunnen soms goed vast zitten, ik heb het zelf ook al een keer mee gemaakt dat ik er een buis van bijna 2 mtr op de sleutel moest zetten om het los te krijgen.

sucses met het los krijgen.

ff gasbrander erbij om de loctite los te stoken, keer dop erop en dan flinke klap met een moker erop en dan heb je em zo los :cool:

als ie in de auto ligt: kijken welke kant deze op draait dan sleutel erop en op een blokje hout laten rusten, motorkap dicht voor de zekerheid en dan de sleutel omdraaien dat de startmotor net aanpakt en voila los is ie…

EN JE BOUGIEKABELS LOS TREKKEN!!!!

:D je begint je naam een beetje eer aan te doen @kale :D

origineel gepost door larsjeG40
    EN JE BOUGIEKABELS LOS TREKKEN!!!!

bobine moet genoeg zijn,
    scheeld 3 kabels los trekken :afro

maar da’s idd wel een àller-àller laatste optie hehe :P
    op m’n werk zou ik ’t zo doen, wanneer de baas even niet kijkt..
    maar mijn ervaring is dat ’t sleutelen aan je eigen auto nogal wat voorzichtiger gebeurd :P hahaha

vandaag geen tijd gehad, maar bedankt voor de leuke tips.
    morgen even de bout warm stoken.. werkt naar mijn ervaring nog altijd het best ;)

Ik tik altijd een schroevendraaier (ouwe) tussen de steun en het onderblok ter hoogte van de tandkrans tussen de tanden van het vliegwiel en dan deze zo dus vast te zetten.
    Tot nu toe 100% succes gehad om dat ding zonder al te veel moeite los te draaien (en weer vast).

heb er ooit ook eens 1 los moeten halen,moest verwisselen ivm ombouw 2,4 zonder sensor enz enz,
    losse blok wou al neit los kop er afgeslepen,en draaide hem er zo uit,toen nog de 2,4 die er in lag,wou dus neit los komen ook niet met luchttol,had geen zin om blok er uit te halen,heb toen ook een dop op een hoek frame gelast,(2 punten op de grond)ff net een tikkie met het contact en schoot meteen los,tja is niet de veiligste oplossing maar werkt altijd.

origineel gepost door henk 400rr
    :D je begint je naam een beetje eer aan te doen @kale :D

is ook niet voor nix:P heb ook alles geprobeerd maar dit werkt toch het beste en is nooit fout gegaan…

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.