krukas keerring vervangen ?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum krukas keerring vervangen ?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

zoals het nu lijkt lekt mijn vectra bij de krukas keerring bakzijde :cry ( pakking tussen bak en motor is nat en hier hangen oliedruppels )

Toch wil ik de auto alsnog verkopen , maar ja zonder lekkage krijg ik er meer voor , dus ik wil de keerring gaan vervangen .

Nu heb ik wel ervaring met sleutelen aan auto’s en het vervangen van versnellingsbakken enzo , maar een vectra is volledig nieuw voor mij en ik ben benieuwd of jullie nog tips , how-to’s , tekeningen ( explosie tekeningen ) ervaringen enz. hebben die mij verder kunnen helpen .

Ik zie wel op tegen deze operatie , maar het zal wel moeten als ik een redelijke inruilprijs of vraagprijs wil krijgen voor de vec .

Gaat om een vectra GTS 2.2 16V Elegance van januari 2003 .

( PS mocht iemand weten dat de olie ergens anders weg komt dan de keerring dan hoor ik dat ook graag om werk te voorkomen , of te voorkomen dat ik onderdelen vervang wat niet nodig is )

de vectra moet zo snel mogelijk weg , dus reperatie moet ook zo snel mogelijk . vriendin is bijna uitgerekend , dus dan kom ik helemaal niet meer aan de vec toe en wil ik eigenlijk een betrouwbare auto op de oprit hebben staan :angel

iemand suggesties en tips :angel

denk goede beun zoeken hep er zelf al een paar vervangen best wel efe werk maar goed te doen hoor bakje eruit kering er in en tereug bouwen s6 verder gr baboe

zo te zien is het toch wel altijd iets he met die vectra’s!!!:argue

iemand toevallig ervaring met het middel leak lock ??

Schijnt goed te werken om een keerring weer soepel te maken , maar ben benieuwd of jullie er ervaring mee hebben

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.