kruislinks lassen van voorschermen

Forumindex Forums Modellen Kadett kruislinks lassen van voorschermen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

heeft iemand misschien tips of dingen waar ik op moet letten met voorschermen kruislinks inlassen

de schermen in me cabrio zijn redelijk rot en wil er toch 9J onder gaan zetten vandaar de vraag

nu bedoel ik niet qwa afwerken of behandelen maar meer qwa afmetingen en plaatsing

niemand die kan helpen

ja hoor,

gewoon niet doen, hebben alle kadettjes van OPN al, ik persoonlijk heb er ook over nagedacht

a je bent van rotterij af,

je kan makkelijker big ass velgen er onder kwijt

maar ik vind orgineel en dan uitkloppen toch mooier..

daar kan ook best 9 j onder

heb ik ook gedaan aan 1 kant en heb nog ruimte over (met 8 j) moet het alleen nog strak maken.

sja ik heb het ook meerdere keren gedaan , in het begin beetje pasen en meten.
    Ik sleep meestal een royal stuk uit het voorscherm, dan op de kadett gezet hoe ik het wilde hebben(hoogt ed) vast maken met bv 2 of parketjes of een lasje, dan luchtzaagje erin en mooi uitzagen, heb je gelijk mooie tussenruimte 1 mm om te lassen daarna, ik laste ze altijd af, je kan het er ook oplassen maar das niet echt mijn ding.
    suc6 ermee

er op lassen word m natuurlijk zoiezo niet haha

maar k heb nog even zitten kijken en zat met dat siernatje eigenlijk kan k dan t beste het scherm iets inkorten

ja dat heb ik ook altijd gedaan, ook sier naatje gelijk laten lopen en daarna strakzetten, koperenbuisje bij de gamma en gijt schuurt er een mooi strak lijntje in terug, en klaar is jblfreak:P

is wel een goed idee

k zal er eens naar kijken k heb zoieoz nieuwe buiten randen besteld en genoeg voorschermen liggen :P

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.