Krassen astra sports tourer j

Forumindex Forums Modellen Astra Krassen astra sports tourer j

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

Goedeavond allen, ik heb een vraag en ben benieuwd of meer van jullie hetzelfde probleem ervaren. Ik rij in nieuwe sport tourer j en nu is me opgevallen dat er snel diepe en ondiepe krassen onstaan na een wasbeurt. Ik heb de auto laten wassen bij een erg goede wasstraat en deze staat bekend om de goede kwaliteit. Helaas hier behoorlijk was krassen. Dit is keurig opgelost en alle krassen zijn professioneel weggepoetst. Recent is de auto door mijn opel garage gewassen en wederom veel krassen. Dit mag toch niet? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Alvast dank voor de antwoorden .

Even de auto polijsten en een goede waxlaag erop, dan zou je al een heleboel moeten voorkomen.

Ik zelf vermijd de wasstraat altijd zoveel mogelijk, met de hand wassen geeft een veel beter resultaat en kans op krassen is veel minder. Duurt wel wat langer dus je moet er natuurlijk wel even tijd voor hebben.

Ok mijd daarom wasstraat… En dus staat de dealer op elke werkplaats bon niet door de wasstraat.
    Bij mijn dealer Broekhuis doen ze dat namelijk als service.. Maar bij mij dus niet.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

[quote quote=18338813]Ok mijd daarom wasstraat… En dus staat de dealer op elke werkplaats bon niet door de wasstraat.
    Bij mijn dealer Broekhuis doen ze dat namelijk als service.. Maar bij mij dus niet.

Verstuurd vanaf mijn D6503 met Tapatalk

[/quote]
    Ik verdenk de garage waar ik m’n Astra H had gekocht van verkeerd polijsten (krassen op de bumpers/ruiten), maar daar kwam ik pas achter toen ik hem zelf een keer had gewassen dus kon het niet meer bewijzen. In de toekomst komt er geen garage meer aan de lak van de auto als ik het kan voorkomen, wat een prutsers.

Overigens is een wasstraat beurt redelijk zwaar voor de lak, alhoewel er normaal gesproken alleen maar swirls ontstaan, maar echt krassen komen mij niet echt bekend voor… ik ging altijd naar de ANAC in Nieuwegein met m’n Astra G. (tegenwoordig alleen maar handwas)

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.