koppeling turbo

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

hallo iedereen ik heb een klein probleempje we hebben een nieuwe sachs koppeling met drukgroep en lager geplaatst in de kadett turbo met f28 maar de koppeling slip een beetje nu was mijn vraag kan je een koppelingskabel van een kadet nemen of moet je 1 nemen van een calibra turbo alvast bedankt

Zelf rij ik met de originele kadett gsi koppelings kabel met een c20let + f28 in mijn kadett.

moet volgens mij ook gewoon kunnen met orginele kadett kopelings kabel

moet je niet gewoon de koppelings kabel stellen? dat hij te strak staat voor de nieuwe koppeling?

als ik hem afstel dat hij goed pakt en niet meer slipt komt de pedaal boven het rempedaal uit

ja dat is dan niet anders..

je kan je koppeling afstellen, dat bij verschillende spanning dan het pedaal meer of minder diep komt te liggen is een bijkomstigheid

Koppelingspedaal moet ook net iets boven het rempedaal uitkomen, of bedoel je dat hij echt veels te hoog zit?

origineel gepost door bjornno
    als ik hem afstel dat hij goed pakt en niet meer slipt komt de pedaal boven het rempedaal uit

dat heb ik ook eens gehad maar na lang zoeken en ergeren kwamen we tot konkluzie dat de koppelings plaat iets dikker was

dit zal dan ook bij jouy zo zijn
    :hmmz

origineel gepost door bjornno

ok bedank dan zal ik daar dan eens naar kijken

logisch toch dat hij iets dikker is?

waarom heb je de oude anders vervangen…

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.