Koppakking eruit – aantal vragen, graag jullie hulp

Forumindex Forums Modellen Astra Koppakking eruit – aantal vragen, graag jullie hulp

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Auteur

Okay, ja, nogmaals, ik vond het echt super van je dat je me op die manier uit de brand wilde helpen.
    Echter, voor mij was de keuze anders: geld erin pompen en dan zelf weer blijven rijden of de auto wegdoen in onderdelen.

Het is voor mij eigenlijk geen optie dat iemand anders in die auto gaat rijden, dat zou ik erg pijnlijk vinden. En geld erin pompen…de auto heeft me nog nooit laten staan, maar er was altijd wel wat. Ik heb talloze slapeloze nachten gehad door die auto en ook daar ben ik eigenlijk wel klaar mee.

Ik hoop ooit weer eens een mooie Opel op de kop te tikken als project, echter wel NADAT ik sleutelruimte heb. Nu staat deze auto op straat, in de wegenbelasting en verzekering en kan ik er nog niets mee.

Zonde!! Maar succes verder :thumbup

Erg jammer …
    Maar goed , jou tijd komt wel
    dat je weer wat leuks tegen komt ;)

Dank jullie wel.
    Ik ga me eens rustig oriënteren en koop over een paar jaar echt wel een oldtimer opeltje, of het nu een Corsa A TR wordt of een Dettje, dat zie ik dan wel.
    Vandaag al weer een hoop mensen blij gemaakt met onderdelen en ik hoop er nog veel meer blij te maken.

Wat jammer van je mooie Astraatje, hopelijk heb je met je Seat meer geluk!
    Enne zou leuk zijn als je hier op het forum aktief blijft maar niet te veel Raad het SEAT Plaatjes posten he :jerry

Wij hebben naast de Astra ook een Ibiza, Niks mis mee ;)

6 berichten aan het bekijken - 51 tot 56 (van in totaal 56)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.