koplampen astra F station 1996

Forumindex Forums Modellen Astra koplampen astra F station 1996

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 47)
  • Auteur

Kan iemand mij zeggen of deze koplampen zonder problemen gemonteerd kunnen worden in plaats van me standaard originele Valeo koplampen….

http://www.carfantasy.nl/koplampen-opel-astra-angel-eyes-94-97-zwart-p-988.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

En zo ja hoor ik graag ervaringen van astra F rijders of die angel-eyes echt mooi staan en goed licht geven ipv de originele.

Reden is steeds condensvorming in me koplampen denk doordat ze al 17 jaar oud zijn auto is van 1996, passen de koplampen zowel in de sedan als station want volgens mij is de voorkant van een station en gewone astra f hetzelfde.

Alle voorkanten van de F2 gelijk..

Het is maar wat je mooi vind.. persoonlijk vind ik er niks aan, aan die koplampen en 152 euro zou ik het niet er voor over hebben.

Je hebt ook originele koplampen nieuw te koop voor weinig geld.

zonder xenon heb je waarschijnlijk ook minder licht.
    bij je originele lampen heb je er geen lenzen voor, of kattenoog.
    deze heeft dat wel, waardoor je lichtopbrengst minder word.

past wel maar ga je ook condens vorming mee krijgen hoor
    kwaliteit is ruk van die lampen
    normaal heb je met de standaard lampe geen last van condens dus zal wel iets fout zitten

Oké thx luitjes ga dan denk ik toch maar denken aan de originele te kopen wat vinden jullie trouwens van deze prijs…dat kan toch niks zijn…

http://directautoparts.nl/astra-f-1991-09-1998-03-koplamp-li-9-94″ onclick=”window.open(this.href);return false; €23.58 links.

http://directautoparts.nl/astra-f-1991-09-1998-03-koplamp-re-9-94″ onclick=”window.open(this.href);return false; € 23.58 rechts

http://directautoparts.nl/knipperlicht/astra-f-1991-09-1998-03-knipperlicht-li-wit-9-94″ onclick=”window.open(this.href);return false; € 4.24

http://directautoparts.nl/knipperlicht/astra-f-1991-09-1998-03-knipperlicht-re-wit-9-94″ onclick=”window.open(this.href);return false; € 4.24 rechts

koplampen van voor sept 94 zijn anders dan die je nu hebt

Dus dit raden jullie af..

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m628332358-angel-eyes-koplampen-opel-astra-f-94-98-model.html?c=3c1f5dcc18d02a99040ca8de656940d2&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;

Zelfs nog iets goedkoper als ik eerder had geplaatst van € 152.95.

@Oenatje wrote:

koplampen van voor sept 94 zijn anders dan die je nu hebt

Is hun advertentie staat ook 1991 – 1998 dus weet niet of ze daarmee ook mijn bw.jaar bedoelen.

@astraTD wrote:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderdelen/opel-onderdelen/m632753202-koplamp-opel-astra-f-95-97.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Een mooier prijsje als 152,- :thumb

Zou je dan voor de originele gaan de Valeo…vraag me af of dat nou echt kwalitatief beter is de originele tov imitatie koplampen wat denk of zou jij doen..

Ik kijk niet zo naar kwaliteit.. als ik andere koplampen moet ga ik wel naar de sloop heb ik ze voor 10/15,-

Maar als jij echte nieuwe wilt, is het jou keuze welk nieuwe merk je pakt.

Zou gewoon het goedkoopste pakken king:

nu heb je het eigenlijk de hele tijd al over andere koplampen vanwege condens in je huidige lampen.

ik zal eerst eens kijken als die dop achterop wel goed zit.
    als die goed zit kun je de kit rand eens bekijken.

zet ff een fohn aan de achterkant van je koplamp en weg is je condens.

@soepkiepe wrote:

nu heb je het eigenlijk de hele tijd al over andere koplampen vanwege condens in je huidige lampen.

ik zal eerst eens kijken als die dop achterop wel goed zit.
    als die goed zit kun je de kit rand eens bekijken.

zet ff een fohn aan de achterkant van je koplamp en weg is je condens.

De rubberen ring of dop hoe je hem noemt zit 100% goed die klemt zich als het ware om de koplamphuis heen daar heb ik heel goed op gelet.

De kit rand heb ik niet bekeken want er kan een minimaal aan gaatje zitten wat je zo niet 1,2,3 kan zien en afkitten doe ik liever niet

Gisteren een fohn op gezet zo’n 10 min laten blazen aan de binnenkant van het huis en weg was het condens, ben alleen bang dat dit op den duur weer terug is.

Maar ik zie op een reactie van een forumlid hierboven een advertentie op Marktplaats waar ik voor 3 tientjes een imitatie koplamp kan kopen en voor 6 tientjes een originele Valeo dus ik denk zelf aan 2 originele na de winter, zal april worden denk ik.

valeo koplampen lekken langs de kitrand, dus tussen het glas en het plastic deel.

tsja, het is jou auto en jou portemonnee;)
    persoonlijk was ik gewoon naar de sloop gegaan.

@Oenatje wrote:

valeo koplampen lekken langs de kitrand, dus tussen het glas en het plastic deel.

Dus………wat zou jij dan persoonlijk doen als je nieuwe wilt aanschaffen..imitatie, origineel, angel-eyes ik zou nu geen keuze kunnen maken omdat dit de 1é keer is na 17 jaar dat ze zeg maar lek zijn….

Hoor graag van je, tot slot staat Valeo er om bekend omdat je zegt dat deze lekken op de kitrand welk merk doet het goed dan………..

@soepkiepe wrote:

tsja, het is jou auto en jou portemonnee;)
    persoonlijk was ik gewoon naar de sloop gegaan.

Ja maar mijn auto verkeerd in showroom staat ondanks zijn 17 jaar en die bedragen van 67 euro origineel Valeo p.stuk vind ik wel oké, kijk als ik naar de sloop ga kan ik ook wel ellende van een ander kopen snap je.

Denk jij persoonlijk dat imitatie net zo goed zal zijn als origineel..heb 1 x imitatie achterlichten aangeschaft voor mijn Astra F station maar die waren na korte duur beiden zo lek als een mandje, mocht ze terug geven en kreeg toen orig GM met iets bijbetalen en nooit meer lekkage gehad.

heb je geen foto’s van de astra dan?
    ALS ik al nieuwe zal halen zal ik gewoon voor imitatie gaan.
    ik heb bij mijn beide astra’s hier nog geen last van gehad eigenlijk.
    wat je eventueel ook kan doen, en ik denk (mezelf kennende) dat ik dat eerst zal doen.

kitspuit met witte kit pakken.
    kopje met een sopje er bij.
    koplamp er ff uit halen, stukje schuurpapier over de kit naad.
    kit naad ontvetten.
    nieuwe kit rand er over heen leggen.
    ff met je vinger in het kopje roeren, en dan de kit rand mooi glad strijken ;)

@Har Astra wrote:

@Oenatje wrote:

Dus………wat zou jij dan persoonlijk doen als je nieuwe wilt aanschaffen..imitatie, origineel, angel-eyes ik zou nu geen keuze kunnen maken omdat dit de 1é keer is na 17 jaar dat ze zeg maar lek zijn….

Hoor graag van je, tot slot staat Valeo er om bekend omdat je zegt dat deze lekken op de kitrand welk merk doet het goed dan………..

carrello koplampen, die zijn een stuk beter.

@soepkiepe wrote:

heb je geen foto’s van de astra dan?
    ALS ik al nieuwe zal halen zal ik gewoon voor imitatie gaan.
    ik heb bij mijn beide astra’s hier nog geen last van gehad eigenlijk.
    wat je eventueel ook kan doen, en ik denk (mezelf kennende) dat ik dat eerst zal doen.

kitspuit met witte kit pakken.
    kopje met een sopje er bij.
    koplamp er ff uit halen, stukje schuurpapier over de kit naad.
    kit naad ontvetten.
    nieuwe kit rand er over heen leggen.
    ff met je vinger in het kopje roeren, en dan de kit rand mooi glad strijken ;)

Ja dat is een klusje voor het voorjaar met hogere temperaturen als nu op dit moment, ik hoor wel eens zeggen van mensen als je nieuwe koplampen koop zet er dan gelijk een extra kit rand rondom op.
    Hoe kan ik een foto laten zien…staan er wel onder Astra Station F geplaatst in 2010 deed ik dat op dit forum pagina 15 dacht ik, een groene met 17″ lm velgen, Remus uitlaat mooie strakke station, ben sinds vandaag weer actief op dit forum 2 jaar geleden maar heb hier al weer veel tips uit gehaald en verkregen

foto’s moet je uplaoden via imageshack of tinypick of zoiets.
    dan kun je ze hier plaatsen

@Oenatje wrote:

@Har Astra wrote:

@Oenatje wrote:

carrello koplampen, die zijn een stuk beter.

Wie heeft die..? heb je toevallig een adresje en qua pasvorm zijn die hetzelfde als Valeo de orig.

@Har Astra wrote:

Deze strakke Astra F heb ik al 8 jaar met 165.000 km pas op de teller.
    Motor is 1.6 8V
    Bandenmaat 215/40/17 en 7 1/2J Ronal velgen met Remus uitlaat.
    Niks nog geen roest, misschien was dit gewoon een goed bw.jaar juli 1996

ding ziet er zeker nog netjes uit ja!

@soepkiepe wrote:

@Har Astra wrote:

Deze strakke Astra F heb ik al 8 jaar met 165.000 km pas op de teller.
    Motor is 1.6 8V
    Bandenmaat 215/40/17 en 7 1/2J Ronal velgen met Remus uitlaat.
    Niks nog geen roest, misschien was dit gewoon een goed bw.jaar juli 1996

ding ziet er zeker nog netjes uit ja!

hahaha ik zoeken om die foto’s te uploaden maar jij hebt het al voor me gedaan thx ja gaaf carretje toch ben er heel zuinig op heeft nu 187.000 km weg en nog geen olieverbruik niks, 1 nadeel de ramen beslaan snel bij dit type met airco dus ik heb in deze maanden vaak de airco bij staan anders krijg ik de condens niet weg, ja dat was heel wat in 1996 een Astra F met airco.!!!!

heb je je interieur filter al eens vervangen?
    wanneer deze vochtig of versmeerd is hou je al snel condens namelijk.
    en er zijn maar weinig mensen die dit filter vervangen.

filter zit onder je parafaan plaat, als je het rubber weg haalt, en dan die plastic kap een stukje omhoog haalt zie je hem zitten.

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 47)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.