kop tunen

  • Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 16 jaren geleden door .
20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213427

    hoeveel kost dat eigenlijk kop laten tunen:wtf

    #17540824

    500

    dit is beter voor jou

    http://link.marktplaats.nl/288292500

    #17540825

    gaat niet passen dat spruistuk kheb maar 16cm ruimte uitlaat flens tot radiator
    en mijn turbo van eds is onderweg gewoon k16 ma fijn uitgebalanseert getunend en neiwu binnewerk enz tot 300 tot 330pk:D

    #17540826

    jha kwil mijn kop ook laten vlakken en kleppen stellen voor dat die fhase 3 en turbo enz erop komen omdat kwa pk wel uiterst is van de orinele motor 310pk?

    #17540827

    kleppen stellen gaat niet…er zitten hydraulische klepstoters in…

    en als je een ks 700 kop hebt zou ik er preventief een buisje in laten persen tegen het scheuren tussen olie en waterkanaal

    #17540828

    nee kheb geen ks700 kop sorry verkeert neergezet:sleeping

    #17540829

    kop vlakken zou ik niet doen als het niet nodig is.
    maar je kleppen opnieuw laten inslijpen is wel goed idee als ie er toch af ligt.
    gebruik ook gelijk een koppakking van een z20let.
    heb je een coscast kop dan? dat je geen buisje nodig hebt

    #17540830

    jah coscast kop gelukkig wel
    mja wat kost zoiets kleppen laten inslijpen

    #17540831

    het stelt niet zo heel veel voor.
    maar zou niet weten wat ze er voor rekenen.
    als je je kop laat reviseren nemen ze het gelijk mee.

    #17540832

    origineel gepost door corsaracer
    kleppen stellen gaat niet…er zitten hydraulische klepstoters in…

    en als je een ks 700 kop hebt zou ik er preventief een buisje in laten persen tegen het scheuren tussen olie en waterkanaal

    En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?

    Groeten

    #17540833

    hij heeft een coscast kop dus is een buisje niet nodig

    #17540834

    met een coscast heeft hij dat buisje idd niet nodig, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn antwoord poste king:

    maar je kunt eens op de site van vmax kijken —> http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html

    #17540835

    origineel gepost door corsaracer
    met een coscast heeft hij dat buisje idd niet nodig, maar dat wist ik nog niet toen ik mijn antwoord poste king:

    maar je kunt eens op de site van vmax kijken —> http://www.vmax.de/html/frame-haupt.html

    bedoelde het ook niet tegen jou :angel

    #17540836

    En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?

    Groeten
    [/quote]Als je van je auto af wil kan buiten langs ook:vertag

    #17540837

    Van je blok afwil denk ik dan…

    #17540838

    origineel gepost door Andre Botter

    En bij kan best dat buisje laten persen? Of gaat zo een kanaal langs buiten ook?

    Groeten

    Als je van je auto af wil kan buiten langs ook:vertag
    [/quote]

    en de helft van die pijpjes gaan naderhand ook weer lekken…

    mijn turbo heeft een kanaal buitenom.. heeft ie al vijf jaar..

    nog nooit iets mee gebeurd..

    #17540839

    Volgens mij is het een meningsverschil over wat het beste is. De 1 wil liever een buisje de ander een bypass buitenom. Als de buisjes er goed worden ingezet komt het best goed.

    #17540840

    hmm
    ik zou zelf voor een bypass buitenom kiezen

    is er trouwens iemand in ( of in de buurt van ) zuidhollland die die buisjes perst?? zodat in elk geval er geen vloeistof meer door het kanaaltje kan

    #17540841

    origineel gepost door TRPower
    hmm
    ik zou zelf voor een bypass buitenom kiezen

    is er trouwens iemand in ( of in de buurt van ) zuidhollland die die buisjes perst?? zodat in elk geval er geen vloeistof meer door het kanaaltje kan

    botter

    #17540842

    Er zijn al auto’s bijna af gebrand door zo’n bypass buiten om.
    En ik maak al 10 jaar koppen met een pijpje in de kop nog nooit
    is er een op nieuw gaan lekken. :D
    Ik zit in lekkerkerk.

    En de kleppen in laten schuren bij een revisiebedrijf zou ik niet doen.
    En waarom niet zeggen jullie dan nou die frazen de kleppen in en dan liggen ze heel snel te diep en neemt de voor spanning van de klepveren af en heb je kans op zwevende kleppen.
    En daar door weer kans op motorschade.
    En vaak sluiten de kleppen dan nog niet goed.
    Dus gewoon met de hand in schuren is het best.
    En dan doe ik ook de in en uitlaat kanalen gelijk even bewerken.:thumbup

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.