KOLDER IN DE POLDER…

Forumindex Forums Overige Meetings KOLDER IN DE POLDER…

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 195)
  • Auteur

uiteraard, maar dat zal niet veel zijn.

@ wendy, kom op joh, laat jullie niet kisten! Kom gezellig bij ons een lekker worstje van de BBQ nemen!

@ lukky, we mogen toch wel BBQ-en he….?

Ik zeg: GEEN BBQ GEEN MEETING!!!! :jerry

origineel gepost door pastry
    uiteraard, maar dat zal niet veel zijn.

@ wendy, kom op joh, laat jullie niet kisten! Kom gezellig bij ons een lekker worstje van de BBQ nemen!

@ lukky, we mogen toch wel BBQ-en he….?

ja kan ook geen vrij krijgen…:swear

owja.. dat had je al verteld…:agent

Zal zaterdag eens even komen buurten :D

@pastry… BBQen dat hoort er toch bij… ja zeker wel..
    @lennO… en de entree is 20 euro voor het hele weekend..

Dit is een thuis wedstrijdje :P:P
    We komen ook effe met de D’s kijken.:jerry

dubbel D

daar houden we van… :jerry

ja ja KOLDER in de POLDER gaat echt goed komen… alles is in volle gang, de grote feesttent met podium is vannmiddag opgezet, de grote aggegraat draait op volle toeren, twee plee wagens, 10.000 liter schoon drinkwater, tafels banken, sta tafels, bar etc etc, de rijplaten voor op het terrein te komen ligt bij de ingang, kortom alles gaat voorspoedig, het weer gaat ook goed komen, ja ja KOLDER in de POLDER gaat vanaf morgen van start.. hopen op een goeie opkomst, wes-tuning is aanwezig, en nog een duitser met woofers waffers lampers audio etc etc, BISIGN met allerhande stickers, een poets bedrijfje mag ook niet ontbreken, dus daar hebben we er 2 van… DB meten, de show en shine contest, een vet clubspel s’avonds in de feesttent, en natuurlijk een strip act mannelijk/vrouwelijk en de DJ verzorgt de muziek, en natuurlijk carsmashing… zondagmiddag 16:00 uur hebben we de prijs uitreiking gepland…komen allemaal…we hebben der zin an…
    grtz lukky

Eindelijk vandaag is het zover wij rijden rond half 6 aan zullen rond rond kwart over 7 er zijn
    heb er geruwelijk veel zin in:wors

tot vanavond

wordt gezellig OTT & OFZO on tour king:

pfoe.. de corsa éindelijk gemaakt.. Precies op tijd voor deze meeting :angel
    Morgen even een kijkje gaan nemen :D

helaas jongens ben net terug van men vakantie en ga het dus niet halen om nog jullie kant uit te komen wens jullie heel veel plezier
    greetz danny

origineel gepost door corsa danny
    helaas jongens ben net terug van men vakantie en ga het dus niet halen om nog jullie kant uit te komen wens jullie heel veel plezier
    greetz danny

je spullen hoef je niet meer uit te pakken… dus rij maar meteen aan… tis super gezellig..

ik zal helaas niet aanwezig zijn met mijn calibra bij ctn.
    schiet wel een heleboel:kewlpics voor me, dat ik toch nog een beetje hebben mee kennen genieten.

grtz bjorn

origineel gepost door lukky

origineel gepost door corsa danny
    greetz danny

je spullen hoef je niet meer uit te pakken… dus rij maar meteen aan… tis super gezellig..

had het al gehoord had vanmorgen een brakke daan aan de telefoon jullie treffen het wel met het weer
    greetz danny

ben net thuis van m’n vakantie. en nu heel snel de coupe inpakken en richting zeeland!!:o
    word of vanavond of morgen heel vroeg dat ik aanrij

tot zeeland

We zijn vandaag wel in zeeland geweest alleen niet bij jullie.:o wel in Yerseke mosseldagen .. hmm :vertag:D

zijn er al foto’s

zo ben weer veilig thuis, was een mooie meeting en bedankt voor de 1ste prijs corsa c :agent

origineel gepost door Dietrich Concept
    zijn er al foto’s

jep, hier zijn mijn foto’s: http://s199.photobucket.com/albums/aa158/neonlampke/Opel%20Club%20Zeeland%20Treffen/

zo ook weer terug na een paar uurtjes zeeland zo wat ik ervan gezien heb heel netjes geregeld allemaal
    greetz danny

toch zaterdagmiddag nog maar gegaan en zeker geen spijt van gehad!!
    super gezzelig zoals we de zeeuwen kennen! wat betreft de organisatie vond ik het voor een eerste weekend meeting helemaal niet slecht, vond alleen de prijzen aan de hoge kant €2,- voor een biertje. maar goed we hebben er niet minder omgedronken.

en nog 3 prijzen mogen pakken
    1e prijs kadett a/b/c
    2e prijs oldtimers
    1e prijs clubspel

wat mij betreft tot volgend jaar!

Het was zeker een gezellig meeting en ik denk dat je voor een eerste weekend meeting niet mag klagen over de opkomst deze vond ik redelijk hoog.
    organisatie was goed geregeld er werd niet moeilijk gedaan :thumbup
    En zoals frank al zegt €2,00 voor een pilsje of fris is behoorlijk.

Ik ben ook naar huis gegaan met 3 prijzen
    2de Corsa A
    2de bier zuip ren om het wiel en terug clubspel
    1ste beschuitfluiten

Zeeland op naar volgend jaar

we hebben het erg gezellig gehad !
    en het was goed georganiseerd :thumbup

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 195)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.