Kofferklep Vectra B1

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Kofferklep Vectra B1

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Nadat ik vanavond in aanraking ben gekomen met een boom is er een deuk in mijn kofferklep,Nu zou ik graag dus een kofferklep van een vectra b2 hebben op mijn vectra b1, De vraag is dus past dit voor 100% op een b1, Zo nee wat moet ik aanpassen ik weet reeds dat ik andere achterlichten nodig heb en dat een b2 verlichting heeft voor de nummerplaat ik heb kofferdeksel,

Iemand die me kan vertellen welke aanpassingen ik moet doen?

Mvg Engelen Bart

Je zit ook met het slot. Dat gaat niet passen.

Dus je gaat of een losse sleutel moeten gebruiken voor je achterklep, of ‘m met de CV bedienen (weet niet of je dat hebt).

Verder geen afwijkende dingen voor zover mij bekend (en je zelf al hebt aangehaald). Overigens kan je gewoon B1 achterlichten blijven gebruiken, alleen loopt de lijn dan niet door.

dus kun je beter ook B2 achterlichten erop zetten ;)

dat staat veel mooier inderdaad. Maar het is niet noodzakelijk, dus heb je de centen ff niet kom je ook met alleen de klep weg.

origineel gepost door Myszek

Dus je gaat of een losse sleutel moeten gebruiken voor je achterklep, of ‘m met de CV bedienen (weet niet of je dat hebt).

Verder geen afwijkende dingen voor zover mij bekend (en je zelf al hebt aangehaald). Overigens kan je gewoon B1 achterlichten blijven gebruiken, alleen loopt de lijn dan niet door.

Je oude slot kun je overzetten en dan kan je gewoon je eigen sleutels gebruiken

Maar waarom een B2 achterklep

origineel gepost door D.J.R.

origineel gepost door Myszek

Je oude slot kun je overzetten en dan kan je gewoon je eigen sleutels gebruiken

Slot is anders. B1 steekt uit, B2 niet

origineel gepost door D.J.R.
    Maar waarom een B2 achterklep

Mooier;) Heb dus eigenlijk een achterklep nodig voor vectra b sedan, Kleeurcode z138

weet niet of die kleur op de B2 geleverd is . . . ik gok eigenlijk van niet :hmmz

ik vrees dat dat spuiten gaat worden bart.

origineel gepost door sw_reijnders
    weet niet of die kleur op de B2 geleverd is . . . ik gok eigenlijk van niet :hmmz

ik vrees dat dat spuiten gaat worden bart.

Geen starsilber voor ene b2;)

die wijkt volgens mij net een beetje (te veel) af.

Dat is ook met Z146, kleur van de B2 is ook anders dan de B1, wel zelfde kleurcode

willem

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.