Hallo allemaal,
Ik ben sinds een jaar trotse eigenaar van een Opel Vectra 3.2 V6.
Na een kapotte waterpomp en een koelvloeistof lekkage bij de warmtewisselaar was de auto weer helemaal klaar.
Omdat het service lampje steeds ging branden ben ik er toch maar even mee naar de garage gegaan. Hier bleek dat de de koelwater regeleenheid een storing gaf. Deze regeleenheid regelt het aanslaan van de koel ventilator in 4 standen, en bij mij is de 1e stand kapot. Het gevolg hiervan is dat de ventilator in plaats van bij plm. 86 niet aanslaat maar niet eerder dan bij de 2e stand bij plm. 90 graden.
Nu ben ik op internet gaan zoeken om een nieuwe regeleenheid alleen ik kan deze nergens vinden. Ook heb ik al diverse bedrijven gebeld alleen deze vragen mij allemaal om een onderdeelnummer. Ik heb ook al bij een sloperij gevraagd alleen deze had alleen een eenheid liggen van een 4 cillinder.
Kan iemand mij aan het onderdeelnummer helpen? Of heeft iemand een geschikt adres waar ik deze eenheid misschien wel kan krijgen? Het hoeft van mij niet persee een nieuwe te zijn, als hij maar werkt.

Alvast bedankt,
Misha
Vectra 3.2 V6 2003.