Koelvloeistof sneller op temperatuur

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Koelvloeistof sneller op temperatuur

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 3 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur

Beste, Ik had gehoord dat er voor de vivaro en of movano en of astra een systeem bestaat dat dmv gloeibougie’s je koelwater sneller op temperatuur krijgt? Iemand hier enige info over en de weet of dit toepasbaar is in een Vectra B 2.2DTI?

Mvg Bart

Bij een Vectra-B was wel een Hulpverwaring leverbaar..

Bij een Omega Diesel was een Hulpverwarming in een later stadium volgens mij zelfs standaard.

Bij de Vivaro word een Hulpverarming toegepast (soort standkachel), maar dan alleen om de motor sneller op temperatuur te krijgen

Bij de Astra-H was een systeem gemaakt dat de inlaat lucht van je verwarming electrisch verwarmde, maar dat was niet zo’n Succes

Bij Mercedes hebben ze wel een tijdje Dompelaars gebruikt, maar ging vaak kapot, of je stond met een lege batterij.

en niets dat intresant is om op een vectra b te bouwen?

Hulpverwarming / standkachel, is alleen erg duur.

Gewoon stampen met het hok, is ie zo warm…

Owkeej^^ spijtig!

jup, kan er niks aan doen.

Door de Efficientie van deze motor duurt het EEERRRRUUUUGGGGGG lang voor ze warm zijn.

Willem

Idd daarom dat ik deze mischien kon helpen met gloeibougie’s, heb hier trouwens nog een goed gloeirelais liggen! 1tje van een astra G

Als je toegang hebt tot een stopcontact, zou je ook eens naar een Defa carter verwarming kunnen kijken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.