koelvloeistof

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum koelvloeistof

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Auteur

elke keer als ik een rit van een minuut of 5 heb gehad en sta stil komt de koelvloeistof met veel kracht uit de slang die van de motor na de radiateur loopt aan de passagiers kant. heb ik de radiateur kapot of de waterpomp

is de slang niet gewoon stuk….

nee die heb ik vervangen.
    en allebei de uiteinde goed vastgezet maar het komt er gewoon uit aan de uiteinde van de slang
    en nu zijn er zweetvlekken van olie bij de kleppendeksel pakking

Olie zweten is van geen enkele last.

de Drukb opbouyw wel..

zou je eens een Foto kunnen maken van de betreffende slang??

Willem

zal morgen even een foto maken

Als ik het zo hoor doet de pomp het prima.

Heb je de klemmen wel terug geplaatst? Of is het gewoon een slang die eigelijk niet past? Of de slangen verkeerd terug gezet?

Zou de motor alleen max zeer kort laten draaien tot het is opgelost.. Geen of ondeugdelijke koeling is funest voor je motor.

Ik denk dat als het bij de radiateur eruit word gegooid er gewoon een scheurtje zit in de kunsstof buis waarover je slang zit geschoven.
    Is dat niet het geval zul je de klem niet goed of nog niet vergenoeg over de uitstulping hebben bevestigd.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=538048496260856&l=ce19fc1ec0″ onclick=”window.open(this.href);return false;
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=538048482927524&l=dce0632c8d” onclick=”window.open(this.href);return false;

Komt het aan de kant van de thermosstaat eruit zetten, of aan de kant van de Radiateur??

Willem

aan de kant van de radiateur komt het eruit

dan kan de radiateur wel geschuerd zijn inderdaad..

Willem

hoe kan ik dat testen als er geen duidelijke scheur te zien is.
    zonder de radiateur eraf te halen

@m+m wrote:

hoe kan ik dat testen als er geen duidelijke scheur te zien is.
    zonder de radiateur eraf te halen

Het systeem op druk laten zetten.
    Dit gereedschap heeft iedere garage.

bedankt voor de tip.
    er zit een klein scheurtje precies op het punt waar de aansluiting voor de slang zit.
    nu ben ik aan het rond kijken n kan er maar niet achter komen welk referentie nummer oem nummer ik moet hebben .
    hoe kom ik daar achter

Misschien weet iemand hier dat wel, maar wat voor opel hebben we het eigelijk over?
    Type en motorcode?

het is voor elkaar heb een nieuwe radiateur gekocht erin gemonteerd en hij doet het weer als een zonnetje.
    mag ik iedereen bedanken voor de goede tips.

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.