Knipperlicht unit vervangen Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Knipperlicht unit vervangen Astra F

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Hallo iedereen,

ik zie wel meer F’s rijden met het glaasje van de voorkant knipperlicht eraf..
    Onlangs reed ik weg bij m’n moeder en thuis kwam ik aan, was ook mijn glaasje eraf … :cry
    Paar dagen laten reed ik door dorp en toen vloog m’n rechter knipperlicht (hele unit), over m’n moterkap en weer terug, hij hing nog aan de bedrading ..

Nu heb ik 2 nieuwe knipperlichtunits liggen, maar ik weet niet wat het makkelijkst is om te vervangen.
    Aangezien ik veel Astra’s zonder glaasje zie zal iemand het mij vast wel kunnen vertellen….

motorkap open,

je ziet aan de zeikant van het knipperlicht 1 kruisschroef zitten. beetje diep in een wit plastic bus.
    die los draaien en de knipper schuift naar voren eruit.

BEDANKT..!!!

Ik rijd er nu teminste wat knapper bij … :wors

Meteen maar gepoetst.. :afro

ziet er goed uit

en altijd leuk die gele lampen

Willem

Dat ziet er weer goed uit!

Gr. Willem

oogt kadettig king:

Ik zie ook nog een X16XEL motor op de achtergrond in de motorruimte hangen, en dat oogt niet kadettig haha.

Willem

Vind gele koplampen wel stoer ogen, maar is ook rustiger aan je ogen als het donker is.

haha, heb zelf ook nog een setje GELE H4’s liggen, heb alleen geen auto waar H4 in kan.

deze komen uit mijn corsa-A

ik bewaart ze lekker, kan altijd nog van pas komen.

Willem

Ik ben via een Citroën 2CV site aan gele H4’s uit Frankrijk gekomen, kom ze nergens elders in Nederland tegen.
    Alleen maar die blauw-witte lampen, zijn ook wel netjes.

Heb wel witte led stadslicht, maar ben gele leds tegengekomen, die eens een keer instaleren :D

je kan ze bij peugeot / citroen / renault garages goed krijgen hoor.

Willem

:Dank zij dit forum te weten gekomen hoe ik de knipperlichten kon vervangen.
    rij nu met mijn eerste auto
    Astra 14.00 I uit 95

guzzi boer

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.