knipperlicht schakelaar astra H

Forumindex Forums Modellen Astra knipperlicht schakelaar astra H

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 5 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Wat mij opvalt is dat nogal eens mijn knipperlicht weigert, vooral die naar links, het lijkt erop dat het te maken heeft met de stand van het stuur, als ik de schakelaar loslaat stopt meteen het knipperlicht, duw ik hem in dan doet hij het weer.

Is dit een bekend probleem en weet iemand daar de oplossing voor ?

Mark

Hoi mark,

Als je de hendel voorzichtig aanraakt. Dan knippert hij 3X
    Wanneer je de hendel helemaal naar beneden duwt dan blijft hij knipperen.

Ook een leuk weetje :
    Als je de astra hebt afgezet,je haalt de sleutel uit het contact dan open je de deur
    Even seinen met groot licht en je hebt. Follow me home verlichting.

Dit blijft ca 50sec branden.

Gr stefan.

Mocht het probleem volgens jou in het stuur zitten dan zou je eens kunnen uitzoeken of jou astra de CIM modificatie al heeft gehad.
    Die van mij is in Februari al geweest, Matador kreeg deze week pas een oproep voor zijn GTC.

Stel je niet te veel voor van die CIM modificatie. Dat is alleen een ijzerenclipje.

Ik krijg waarschijnlijk geen oproep voor cim modificatie omdat hij oorspronkelijk uit Duitsland komt en ik verwacht dat hij niet door een officieele opel dealer is ingevoerd in Nederland.

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl
    De leukste astra club van Nederland

Als jou auto eens bij een erkende Opel dealer is geweest en daar bekend is krijg je gewoon en oproep, als is het maar omdat je er bent geweest voor een wintercertificaat oid.

Je zou ook eens een dealer kunnen bellen en informeren ?

Ik zal opel Nederland eens een mailtje sturen, bij ons in de buurt geen betrouwbare opeldealer.

contact gehad met opel Nederland en de modificatie is inderdaad nog niet uitgevoerd, moet dus even langs de opel dealer.

Mark

Ik heb dit ook zo nu en dan inderdaad. Wat verhelpt die modificatie nog meer?

Ik denk dat ik er verder niet voor in aanmerking kom want mijn auto is in onderhoud bij een universele garage..

geen idee of je er voor in aanmerking komt, ik denk dat het gewoon een soort terugroep actie is en je gewoon bij de officieele opel dealer langs kan gaan voor de modificatie, geen idee of je er iets voor moet betalen maar dat zou eigenlijk niet mogen.

Opel Nederland had het er over dat het een claxon mod zou zijn, vreemd want ik heb ergens anders gehoord dat het een sleutel mod zou zijn en ook iets met het knipperlicht ? ik zie wel.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.